Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8561
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛοράνδος, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2018-03-12T09:37:53Z-
dc.date.available2018-03-12T09:37:53Z-
dc.date.issued2018-03-12-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8561-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΤο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και οι επιπτώσεις του στις επιχειρήσειςel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1531el
heal.classificationΗλεκτονικό εμπόριοel
heal.classificationE-commerceel
heal.dateAvailable2024-01-06T16:39:50Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-01-18-
heal.bibliographicCitationΛοράνδος,Δ. ,2018.Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και οι επιπτώσεις του στις επιχειρήσεις.Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΤο διαδίκτυο και η ευεργετική του παρουσία, μέσω των ΤΠΕ, αρχικά έγιναν αντιληπτά στο εξωτερικό και σύντομα έγιναν γνωστά και στην Ελλάδα. Σήμερα, μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου(e-commerce) έχει επιτευχθεί η χρονικά και τοπικά απελευθερωμένη ανταλλαγή αγαθών και υπηρεσιών. Με μικρό κόστος και δίχως να υπάρχουν δαπάνες συναλλαγής πραγματοποιείται μεγάλος όγκος συναλλαγών μέσω των υπερλεωφόρων της πληροφορίας(informationsuperhighway),(BrederH., BusseK.P.:2005, σ. 16-50). Άλλωστε οι ΤΠΕ αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, καθώς είναι ευρέως διαδεδομένες και χρησιμοποιούνται όχι μόνο μέσω Η/Υ, αλλά και μέσω κινητού, ή και με τη χρήση της πιστωτικής κάρτας. Με τον τρόπο αυτόν επιτυγχάνονται πιο γρήγορες, πιο οικονομικές και άμεσες συναλλαγές, καθώς η επιχείρηση με τη χρήση του CRM (customer relationship marketing), δύναται να επιτύχει τη μεγαλύτερη δυνατή αξία του πελάτη για την ίδια και να αυξήσει τοιουτοτρόπως την απόδοση των κερδών της (life-timevalue). Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η αλήθεια πως ευνοεί επιχειρήσεις, που εμπορεύονται βιομηχανοποιημένα προϊόντα. Κι αυτό γιατί η κατηγορία αυτή δεν απαιτεί να δοκιμαστεί το προϊόν (π.χ. εισιτήρια, βιβλία). Καταλυτικό βέβαια ρόλο στην αποτελεσματικότητα και τη συνολική του παρουσία διαδραματίζουν: • οι επιχειρήσεις • οι υπηρεσίες • η απόσταση • η επικοινωνία. Όσον αφορά τη διάρθρωση της εργασίας, στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιείται η ιστορική αναδρομή και ο ορισμός του ηλεκτρονικού εμπορίου σε συνδυασμό με το διαχωρισμό του σε είδη και τον καθορισμό των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων του. Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφεται η ισχύουσα οικονομική κατάσταση, την οποία βιώνει η χώρα μας και πως το νέο μοντέλο επιχειρείν αναδύθηκε ως αναγκαία λύση στην όλη οικονομική αναταραχή. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρονται οι προϋποθέσεις μιας αποτελεσματικής παρουσίας στο διαδίκτυο και μελετώνται κάποια παραδείγματα σχεδιασμού. Στο τέταρτο κεφάλαιο, εξετάζονται οι θετικές και οι αρνητικές επιρροές του καινούργιου αυτού μοντέλου επιχειρηματικότητας. Το πέμπτο κεφάλαιο απαρτίζεται από τα συμπεράσματα, που προέκυψαν από την έρευνα, καθώς και αφορμές για περαιτέρω σκέψη και έρευνα.el
heal.advisorNameΚιτσαντάς, Θωμάςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages59-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons