Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8539
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑργυρού, Αικατερίνηel
dc.contributor.authorΔήμου, Χρυσούλαel
dc.date.accessioned2018-03-07T08:42:36Z-
dc.date.available2018-03-07T08:42:36Z-
dc.date.issued2018-03-07-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8539-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΧειροτεχνίαel
dc.subjectΓλυπτικήel
dc.subjectΖωγραφικήel
dc.subjectΑισθητική αγωγήel
dc.titleΗ χειροτεχνία στην προσχολική αγωγήel
heal.typebachelorThesisel
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολική -- Προγράμματα δραστηριοτήτωνel
heal.dateAvailable2024-01-07T05:39:30Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2006-
heal.bibliographicCitationΑργυρού, Α. & Δήμου, Χ., 2006. Η Χειροτεχνία στην προσχολική Αγωγή. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΗ χειροτεχνική δραστηριότητα είναι χαρακτηριστική των απασχολήσεων των παιδιών σε όλες τις χώρες και όλες τις εποχές. Αυξάνοντας την χειροτεχνική επιδεξιότητα των παιδιών με κατάλληλες δραστηριότ ητες, τα ελευθερώνουμε από εμπόδια που οφείλονται στην απειρία τους, τα κάνουμε πιο ανεξάρτητα και αυξάνουμε την εμπιστοσύνη στον εαυτό τους. Όταν το παιδί χειρίζεται τα διάφορα υλικά, δοκιμάζει τους όγκους, τα σχήματα, τις δυνατότητες που υπάρχουν και που αφήνουν τα προσωπικά τους σημάδια επάνω τους, να δώσουν τη μορφή που θέλουν σ’ ένα όμορφο υλικό. Το παιχνίδι με το νερό, το χιόνι, την άμμο, το χώμα ή το ζυμάρι αποτελούν εμπειρίες «χειραγώγησης» που αποκτά κάθε παιδί πριν φτάσει στο σχολείο. Εμπειρίες που είναι ιδιαίτερα σημαντικές για τη διαμόρφωση των εννοιών της μορφής, του όγκου, της κατασκευής κτλ. Οι πιο εποικοδομητικές και συντονισμένες χειροτεχνικές δραστηριότητες είναι αυτές που διεξάγονται κατά διαστήματα μέσα στην αίθουσα του νηπιαγωγείου. Η χειροτεχνική απασχόληση προάγει την αγάπη και την εκτίμηση προς την εργασία του χεριού. Η χειροτεχνία ανταποκρίνεται στην ανάγκη του παιδιού για δράση και δίνει ικανοποίηση στην επιθυμία του να δημιουργήσει. Όσο ατελή και αν είναι τα δημιουργήματά του, δεν παύουν να είναι δικά του έργα που το κάνουν να αισθάνεται υπερήφανο γι’ αυτά. Πραγματικά πρόκειται για μια αγωγή για την ομορφιά, που είναι αναπόσπαστο μέρος της ηθικής αγωγής, αφού καταλήγει στο να καλλιεργεί το γούστο, να διαμορφώνει την κρίση, να λεπτύνει τη νοητική ικανότητα και να εμπλουτίζει τη φαντασία του παιδιού.el
heal.advisorNameΜπερούκας, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages67el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons