Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8529
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜάστορα, Γεωργίαel
dc.contributor.authorΠαππά, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2018-03-07T08:40:03Z-
dc.date.available2018-03-07T08:40:03Z-
dc.date.issued2018-03-07-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8529-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠροβλήματα ομιλίαςel
dc.subjectΔιαγνωστικά εργαλείαel
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.subjectΟμιλίαel
dc.subjectΓλωσσική ανάπτυξηel
dc.subjectΔιαταραχές ομιλίας και λόγουel
dc.subjectΣυμβουλευτική γονέωνel
dc.titleΗ ένταξη των παιδιών με προβλήματα ομιλίας και λόγου στον παιδικό σταθμόel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΔυσκολίες στη ροή του λόγουel
heal.dateAvailable2024-01-07T05:48:15Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2006-
heal.bibliographicCitationΜάστορα, Γ. & Παππά, Β., 2006. Η ένταξη των παιδιών με προβλήματα ομιλίας και λόγου στον παιδικό σταθμό. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΤα παιδιά μέσα στα πρώτα πέντε χρόνια της ζωής τους κατακτούν τη γλώσσα της κοινότητας στην οποία ζουν και αναπτύσσονται. Η κατάκτηση αυτή γίνεται σταδιακά ακολουθώντας μια συγκεκριμένη αναπτυξιακή πορεία και μπορεί να συμβάλλει στην αλματώδη ανάπτυξη της σκέψης και του ψυχισμού. (Mitchell. P, 2002) Ποια είναι η γλωσσική ανάπτυξη στα πέντε πρώτα χρόνια της ζωής του παιδιού; Ποιοι παράγοντες την επηρεάζουν; Τι διαταραχές μπορούν να εμφανιστούν και ποια προβλήματα λόγου υπάρχουν; Τέτοιου είδους ερωτήματα θα απαντηθούν στα επόμενα κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο θα μιλήσουμε για την γλωσσική εξέλιξη και τα στάδια της γλωσσικής ανάπτυξης. Καθώς και για το πώς αναπτύσσει το παιδί τη γλώσσα του κατά την βρεφική αλλά και κατά την νηπιακή ηλικία. Στο τέλος του πρώτου κεφαλαίου θα δούμε το πώς αποκτά το παιδί τη γλώσσα του και την έναρξη ομιλίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο αρχίζουμε με τα προβλήματα ομιλίας και λόγου και συνεχίζουμε με τη διαφοροποίηση των διαταραχών προφορικού και γραπτού λόγου. Αναφερόμαστε στην εξελικτική γλωσσική διαταραχή, τις συνοδές διαταραχές του λόγου αλλά και τις ενδείξεις που απαιτούν την έγκαιρη μεσολάβηση του ειδικού. Τελευταίο υποκεφάλαιο είναι τα προβλήματα στην εξέλιξη του λόγου λόγω νοητικής καθυστέρησης. Στο τρίτο κεφάλαιο θα προσπαθήσουμε να διασαφηνίσουμε τα αίτια διαταραχών του λόγου και ποιοι είναι οι παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν τη γλωσσική ανάπτυξη του βρέφους. Τέλος, σημαντική θέση κατέχει η διγλωσσία η οποία επηρεάζει αρκετά τη γλωσσική ανάπτυξη. Στο τέταρτο κεφάλαιο θα αναφερθούμε στην ένταξη του παιδιού με προβλήματα ομιλίας και λόγου στον παιδικό σταθμό. Επιπλέον παραθέτουμε ποιοι είναι οι ρόλοι του/της βρεφονηπιοκόμου και του λογοθεραπευτή και κατά πόσο συμβάλουν στη σωστή γλωσσική ανάπτυξη του παιδιού. Το πέμπτο και τελευταίο μας κεφάλαιο περιλαμβάνει τον επίλογο και την βιβλιογραφία την οποία χρησιμοποιήσαμε για την πτυχιακή μας εργασία.el
heal.advisorNameΤσίκα, Ευφροσύνηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages70-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons