Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8518
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤαραβίρα, Κωνσταντίναel
dc.date.accessioned2018-03-07T08:34:08Z-
dc.date.available2018-03-07T08:34:08Z-
dc.date.issued2018-03-07-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8518-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΑυτισμόςel
dc.subjectΑναπτυξιακές διαταραχέςel
dc.subjectΠαιδιά προσχολικής ηλικίαςel
dc.titleΨυχοπαιδαγωγικές προσεγγίσεις του αυτισμού στην νηπιακή ηλικία: η συμβολή της βρεφονηπιοκόμου στην προσπάθεια ένταξης των νηπίων με αυτισμό στον παιδικό σταθμό και το νηπιαγωγείοel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΑυτιστικά παιδιά -- Εκπαίδευσηel
heal.dateAvailable2024-01-07T00:15:26Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2006-
heal.bibliographicCitationΤαραβίρα, Κ., 2006. Ψυχοπαιδαγωγικές προσεγγίσεις του αυτισμού στην νηπιακή ηλικία: η συμβολή της βρεφονηπιοκόμου στην προσπάθεια ένταξης των νηπίων με αυτισμό στον παιδικό σταθμό και το νηπιαγωγείο. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΌλοι οι γονείς επιθυμούν να έχουν ένα τέλειο παιδί και δεν υπάρχει λόγος να προσπαθήσουμε να δικαιολογήσουμε την επιθυμίας τους, γιατί θέλουν το παιδί τους ψηλότερο, εξυπνότερο και γενικά τέλειο. Κάθε ατέλεια είναι οδυνηρό χτύπημα στην περηφάνειά τους. Παλιότερα οι γονείς στην πρώτη ερώτηση που έκαναν μετά τον τοκετό ζητούσαν να πληροφορηθούν αν το παιδί τους είναι «αγόρι ή κορίτσι». Σήμερα ρωτούν αν είναι υγιές ή αρτιμελές; Σε αντίθετη περίπτωση όταν δηλαδή γεννιέται ένα παιδί με δυσκολίες προσαρμογής λόγου, μάθησης. Με τον όρο αυτιστικό παιδί εννοούμε το παιδί που είναι κλεισμένο στον εαυτό του, δίνει την εντύπωση ότι θέλει να είναι μόνο του, να διατηρήσει μια απόσταση ασφαλείας από τους άλλους χρησιμοποιώντας την σιωπή και την μοναξιά του. Η οικογένεια του αυτιστικού παιδιού διακατέχεται από ενοχές και άγχη σχετικά με την κατάσταση και την εξέλιξή του. Στην συνέχεια έρχεται η αντιμετώπισή του από την πολιτεία και τον παιδαγωγό. Θα καταφέρει αυτός ν’ ανταπεξέλθει στην ευθύνη της δουλειάς του να ξεφύγει από τον πειρασμό να του «κολλήσει» μια από τις πιο συνηθισμένες ετικέτες όπως «κουτό». Εκτός από την οικογένεια και τους ειδικούς παιδαγωγούς η κοινωνία αρχίζει να αντιλαμβάνεται το πρόβλημα του αυτιστικού παιδιού σε όλες τις διαστάσεις εκδηλώνοντας την επιθυμία να συμβάλλει στην αντιμετώπισή του. Η παρουσίαση και σύνθεση της εργασίας μου που έχει επιτελεστεί στον αυτισμό που υποχρεωτικά εισάγει και την προσωπική μου προοπτική. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την καθηγήτριά μου κα Καλυψώ Χριστοφορίδου – Γκαίρω για την συνεργασία της.el
heal.advisorNameΧριστοφορίδου - Γκαίρω, Καλυψώel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages90-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons