Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8514
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒαϊνά, Μαρίαel
dc.date.accessioned2018-03-07T08:30:15Z-
dc.date.available2018-03-07T08:30:15Z-
dc.date.issued2018-03-07-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8514-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕπικοινωνίαel
dc.subjectΛεκτική επικοινωνίαel
dc.subjectΜη λεκτική επικοινωνίαel
dc.subjectΕπικοινωνιακές σχέσειςel
dc.subjectΟικογενειακές σχέσειςel
dc.subjectΕνδοοικογενειακή επικοινωνίαel
dc.subjectΕξωοικογενειακή επικοινωνίαel
dc.titleΔιαστάσεις της επικοινωνίας στον ενδοοικογενειακό και εξωοικογενειακό χώρο στην προσχολική ηλικίαel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΕπικοινωνία στην εκπαίδευσηel
heal.classificationΔιαπροσωπικές σχέσειςel
heal.classificationΠαιδιά -- Οικογενειακές σχέσειςel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.dateAvailable2024-01-07T00:49:18Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2006-
heal.bibliographicCitationΒαϊνά, Μ., 2006. Διαστάσεις της επικοινωνίας στον ενδοοικογενειακό και εξωοικογενειακό χώρο στην προσχολική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΗ εργασία αυτή στοχεύει στο να κατανοήσουμε, πως και κατά πόσο επηρεάζουν την επικοινωνία του ατόμου οι διαπροσωπικές σχέσεις που συνάπτει κατά την προσχολική ηλικία, για παράδειγμα ο δεσμός ασφάλειας μητέρας – βρέφους, οι φιλίες και η συμμετοχή του νηπίου μέσα στο χώρο του Παιδικού Σταθμού. Θα εστιάσουμε την προσοχή μας στην βιβλιογραφική αναδίφηση ενδοοικογενειακών και εξωοικογενειακών παραγόντων που επηρεάζουν την επικοινωνία του παιδιού. Είναι ευρέως παραδεκτό ότι η ποιότητα της σχέσης γονέα – παιδιού (και κυρίως μητέρας – παιδιού) επηρεάζει τις προσωπικές σχέσεις που διαμορφώνει το παιδί στη μετέπειτα ζωή του. Ουσιαστική παράμετρος αυτής της εξαιρετικά σημαντικής σχέσεις μητέρας παιδιού θεωρείται το αίσθημα ασφάλειας στο δεσμό. Είναι γεγονός ότι οι διαπροσωπικές σχέσεις, φαίνεται να είναι τόσο περίπλοκες, πλούσιες και πολυεπίπεδες και οι διαφορές μεταξύ των παιδιών καθώς και η ποικιλία των πρώιμων προσωπικών σχέσεων χρήζουν προσοχής. Στο πρώτο κεφάλαιο, ορίζεται η έννοια της επικοινωνίας και οι διαστάσεις της. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφερόμαστε στις διαστάσεις του δεσμού και τη σύνδεση του με τα επικοινωνιακά πρότυπα του μικρού παιδιού. Η οικογένεια ως θεσμός αναλύεται στο τρίτο κεφάλαιο και μπορούμε να κατανοήσουμε πως μπορεί να επιδράσει πάνω στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς του παιδιού και πως λειτουργεί ως σύστημα. Το τέταρτο κεφάλαιο αναφέρεται στην επικοινωνία μέσα στο προσχολικό χώρο – Παιδικό Σταθμό, οι παράγοντες που την επηρεάζουν, καθώς και αναπτυξιακά κατάλληλες πρακτικές που ευνοούν τα επικοινωνιακά πλαίσια της προσχολικής ηλικίας. Στο τελευταίο κεφάλαιο συσχετίζονται οι διαστάσεις της επικοινωνίας στον ενδοοικογενειακό και εξωοικογενειακό χώρο και πως επηρεάζεται.el
heal.advisorNameΜάντζιου, Στρατούλαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages84-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons