Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8491
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤρακάκη, Μαρίαel
dc.contributor.authorΛίτινα, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2018-03-01T15:00:27Z-
dc.date.available2018-03-01T15:00:27Z-
dc.date.issued2018-03-01-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8491-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕσωτερικός χώροςel
dc.subjectΕξωτερικός χώροςel
dc.subjectΚαταλληλότητα κτιριακών εγκαταστάσεωνel
dc.subjectΕξοπλισμόςel
dc.subjectΠαιδαγωγικό υλικόel
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.titleΔιαμόρφωση του εσωτερικού χώρου ενός βρεφονηπιακού σταθμούel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΒρεφονηπιακοί σταθμοί -- Διοίκηση και οργάνωσηel
heal.dateAvailable2024-01-07T02:08:58Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2004-
heal.bibliographicCitationΤρακάκη, Μ. & Λιτίνα, Α., 2004. Διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου ενός βρεφονηπιακού σταθμού. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΟυσιώδης προϋπόθεση για την επιτυχία του έργου στον βρεφονηπιακό σταθμό είναι να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον κατάλληλο και προσαρμοσμένο στις ανάγκες και στις απαιτήσεις των παιδιών της προσχολικής ηλικίας. Το περιβάλλον θα πρέπει να είναι ικανό να εξασφαλίζει την άνετη και ευχάριστη διαμονή των παιδιών στο βρεφονηπιακό σταθμό και την καρποφόρα παιδαγωγική απασχόλησή τους σ’ αυτό. Η ζωή στον βρεφονηπιακό σταθμό θα πρέπει να διακατέχεται από θερμή οικογενειακή ατμόσφαιρα. Θα πρέπει να επικρατεί οικειότητα και στοργική συμπαράσταση ώστε να ενθαρρύνονται οι αυθόρμητες εκδηλώσεις και η ατομική ή ομαδική απασχόληση των παιδιών. Ο βρεφονηπιακός σταθμός αποτελεί χώρο φιλοξενίας, φροντίδας και αγωγής των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Θεωρείται για το παιδί το πέρασμα από το χώρο του σπιτιού στο χώρο συλλογικών δραστηριοτήτων. (Ζαχαρενάκης, 1996). Στην εργασία αυτή περιγράφεται το πώς θα πρέπει να είναι διαμορφωμένος ο εσωτερικός χώρος ενός βρεφονηπιακού σταθμού. Πιο συγκεκριμένα: Στο πρώτο κεφάλαιο, περιγράφεται η έννοια και ο σκοπός της οργάνωσης του βρεφονηπιακού σταθμού, καθώς επίσης και πότε θεωρείται κατάλληλος για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας. Το σημαντικότερο μέρος της εργασίας μας αναφέρεται στη διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου του βρεφονηπιακού σταθμού. Αρχικά, γίνεται μια σύντομη περιγραφή για τη διαρρύθμιση του εσωτερικού χώρου, συνεχίζεται με το διαχωρισμό των τμημάτων, τις γενικές υπηρεσίες υποστήριξης της λειτουργίας του βρεφονηπιακού σταθμού και μια αναφορά στα τμήματα βρεφών και νηπίων. Γίνεται 8 μια σύντομη περιγραφή, για την τοποθέτηση των γωνιών, στη συνέχεια αναλυτικά μία μία οι γωνίες του εσωτερικού χώρου και τέλος τα εργαστήρια και η διαφοροποίηση του από τις γωνιές. Όλα αυτά αναλύονται λεπτομερέστατα στο δεύτερο κεφαλαίο και στο τρίτο κεφάλαιο. Στο επόμενο κεφάλαιο που είναι το τέταρτο παρουσιάζονται τα προβλήματα που υπάρχουν όσο αφορά τον εσωτερικό χώρο και στο τελευταίο κεφάλαιο παρατίθενται κάποιες προτάσεις για τη λύση των προβλημάτων αυτών.el
heal.advisorNameΧρύση, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages266-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons