Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8476
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαναούρη, Νίκηel
dc.date.accessioned2018-03-01T14:52:02Z-
dc.date.available2018-03-01T14:52:02Z-
dc.date.issued2018-03-01-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8476-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΤυφλά παιδιάel
dc.subjectΚωφά παιδιάel
dc.subjectΠαιδιά με αναπηρίεςel
dc.subjectΑυτιστικά παιδιάel
dc.subjectΠαιδιά με ειδικές ανάγκεςel
dc.titleΗ παιδαγωγική αντιμετώπιση των παιδιών με ειδικές ικανότητες στην προσχολική ηλικία.el
heal.typebachelorThesisel
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΆτομα με αναπηρίεςel
heal.classificationΕιδική αγωγήel
heal.dateAvailable2024-01-07T02:45:16Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2004-
heal.bibliographicCitationΠαναούρη, Ν., 2004. Η Παιδαγωγική αντιμετώπιση των παιδιών με ειδικές ικανότητες στην προσχολική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΗ εργασία αυτή, αναφέρεται στα παιδιά με ειδικές ικανότητες καθώς επίσης και στους διάφορους τρόπους παιδαγωγικής αντιμετώπισης των παιδιών αυτών και σκοπός της είναι η ευαισθητοποίηση κάθε ανθρώπου που θα πέσει στα χέρια του! Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρω τους διάφορους ορισμούς που διατυπώθηκαν κατά καιρούς από διάφορους επιστήμονες για την ειδική αγωγή και στη συνέχεια κάνω μια ιστορική αναδρομή γι αυτήν. Στη συνέχεια, στο δεύτερο και μεγαλύτερο κεφάλαιο αναλύω τις κατηγορίες παιδιών με ειδικές ικανότητες καθώς επίσης και στην ειδική αγωγή που πρέπει να δέχονται. Οι κατηγορίες αυτές είναι: παιδιά με τύφλωση, με κώφωση, με σωματική αναπηρία, με διαταραχές λόγου, μάθησης, συμπεριφοράς, με αυτιστική διαταραχή και με νοητική ανεπάρκεια. Στο τρίτο και σημαντικότερο κεφάλαιο αναλύω τους τρόπους παιδαγωγικής αντιμετώπισης οι οποίοι είναι: το παιχνίδι, οι τέχνες, τα εικαστικά και η μουσική (μουσικοθεραπεία). Στη συνέχεια, στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύω τις έννοιες τις ενσωμάτωσης και της ένταξης των παιδιών με ειδικές ικανότητες και στο πέμπτο κεφάλαιο αναφέρω την κατάσταση της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης στην Ελλάδα και τα ειδικά νηπιαγωγεία και τα ειδικά σχολεία της Ελλάδας. Τέλος, αναφέρω τις στάσεις απέναντι στα παιδιά με ειδικές ικανότητες. Πρώτα αναφέρεται η στάση των γονιών ειδικών παιδιών στη συνέχεια αναφέρω τις στάσεις και κλίνει η εργασία με την προσωπική μου άποψηel
heal.advisorNameΚαινούργιου, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages145el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons