Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8442
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓατσόμαλου, Ουρανίαel
dc.contributor.authorΝάκη, Παναγιώταel
dc.date.accessioned2018-02-27T12:37:13Z-
dc.date.available2018-02-27T12:37:13Z-
dc.date.issued2018-02-27-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8442-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠεριβαλλοντική εκπαίδευσηel
dc.subjectΠεριβαλλοντικά προβλήματαel
dc.subjectΠεριβαλλοντική αγωγήel
dc.titleΗ περιβαλλοντική εκπαίδευση ως μια δημιουργική παιδαγωγική δραστηριότητα στο παιδικό σταθμόel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.dateAvailable2024-01-07T00:47:14Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2004-
heal.bibliographicCitationΓατσόμαλου, Ο. & Νάκη, Π. 2004. Η περιβαλλοντική εκπαίδευση ως μια δημιουργική παιδαγωγική δραστηριότητα στο παιδικό σταθμό. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΣτην εργασία αυτή, αν και αντιμετωπίσαμε προβλήματα λόγω της φτωχής σχετικής ελληνικής βιβλιογραφίας και της ακόμη πιο φτωχής παιδικής βιβλιογραφίας σε επιστημονικά περιβαλλοντικά θέματα, προσπαθήσαμε να προσεγγίσουμε από εκπαιδευτικής πλευράς, το θέμα του περιβάλλοντος ως μια δημιουργική παιδαγωγική δραστηριότητα στον παιδικό σταθμό. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζουμε κάποια γενικά στοιχεία για το περιβάλλον και τα προβλήματά του. Επίσης αναλύουμε τις έννοιες που πλαισιώνουν τον όρο «περιβάλλον». Στο δεύτερο κεφάλαιο δίνουμε έμφαση στον ουσιώδη ρόλο της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, καθώς επίσης στην ιστορία και εξέλιξή της μέσα από τις απόψεις των μεγάλων παιδαγωγών αλλά και διεθνείς ενέργειες που έχουν γίνει για την θέσπισή της.Στο τρίτο και τέταρτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στο πως η περιβαλλοντική εκπαίδευση λαμβάνει μέρος στην προσχολική ηλικία αλλά και στο πως η βρεφονηπιοκόμος μπορεί, διαμορφώνοντας σωστά το χώρο του παιδικού σταθμού να παίξει σημαντικό ρόλο στην εκπαιδευτική αυτή διαδικασία μέσα από διάφορες εφαρμογές που μπορεί να χρησιμοποιήσει (παιδικό σχέδιο, ομαδοσυνεργατική διδασκαλία κ.α.) Στα πιο κάτω κεφάλαια παρουσιάζουμε διάφορες δραστηριότητες μέσα από τις οποίες ο μικρός μαθητής θα αποκτήσει τις εμπειρίες που θα του δώσουν την δυνατότητα να δομήσει την περιβαλλοντική συνείδηση και που θα του επιτρέψει να αντιμετωπίσει στο μέλλον τα διάφορα προβλήματα του περιβάλλοντός του. Επίσης αναφερόμαστε στα μέτρα που λαμβάνει το κράτος ώστε να μπορέσει να περιορίσει την επίδραση του ανθρώπου στο περιβάλλον, καθώς και στους αρμόδιους φορείς. Μαζί με τις δραστηριότητες προτείνουμε βιβλία, πειράματα και διάφορες κατασκευές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τα ίδια τα παιδιά στο χώρο του Παιδικού Σταθμού.el
heal.advisorNameΤρομπούκης, Απόστολοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages160-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons