Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8441
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Βασιλά, Κατερίνα | el |
dc.contributor.author | Φραγκούλη, Πατρικία | el |
dc.date.accessioned | 2018-02-27T12:36:57Z | - |
dc.date.available | 2018-02-27T12:36:57Z | - |
dc.date.issued | 2018-02-27 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8441 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Αξιολόγηση | el |
dc.subject | Παιδιά προσχολικής ηλικίας | el |
dc.subject | Διαγνωστικά τεστ | el |
dc.title | Πρώιμη ανίχνευση τάσεων για μαθησιακές δυσκολίες | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.generalDescription | Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
heal.classification | Μαθησιακές δυσκολίες | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-06T22:48:34Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2003 | - |
heal.bibliographicCitation | Βασιλά, Κ. & Φραγκούλη, Π., 2003. Πρώιμη ανίχνευση τάσεων για μαθησιακές δυσκολίες. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
heal.abstract | Στην εργασία αυτή θα ασχοληθούμε με τις μαθησιακές δυσκολίες κατά την παιδική ηλικία και ιδιαίτερα την προσχολική. Πιο συγκεκριμένα, δίνεται βαρύτητα στην «πρώιμη ανίχνευση τάσεων για μαθησιακές δυσκολίες» και στις μεθόδους διάγνωσής τους. Γίνεται προσπάθεια να παρουσιάσουμε τις σύγχρονες προσεγγίσεις της αιτιολογίας, της διάγνωσης και της θεραπευτικής αντιμετώπισης των μαθησιακών δυσκολιών, με όσο το δυνατό μεγαλύτερη σαφήνεια και εγκυρότητα. Είναι γεγονός ότι η συστηματική και πολύπλευρη μελέτη των μαθησιακών δυσκολιών διανύει μια περίοδο μεγάλης ανάπτυξης, καθώς προβληματίζει τόσο τους γονείς όσο και τους εκπαιδευτικούς. Τα τελευταία χρόνια είναι αξιοσημείωτη η συμβολή της επιστήμης που επιτρέπει μια πιο ουσιαστική προσπέλαση στα πολύπλοκα ζητήματα που αφορούν το εύρος των μαθησιακών δυσκολιών. Έχει αποδειχτεί ότι οι μαθησιακές δυσκολίες μπορούν να επηρεάσουν δυσμενώς και με πολλούς τρόπους τη συναισθηματική και κοινωνική εξέλιξη των παιδιών που τις παρουσιάζουν, πράγμα που μας έδωσε ώθηση για να ασχοληθούμε εκτενέστερα με το θέμα αυτό. | el |
heal.advisorName | Σαρρής, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 138 | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License