Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8437
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Κλειώel
dc.date.accessioned2018-02-27T12:34:23Z-
dc.date.available2018-02-27T12:34:23Z-
dc.date.issued2018-02-27-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8437-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΕιδική δυσλεξίαel
dc.subjectΕπίκτητη δυσλεξίαel
dc.titleΔυσλεξία στα παιδιά προσχολικής ηλικίας - παιδαγωγική προσέγγισηel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΔυσλεξίαel
heal.dateAvailable2024-01-06T22:34:25Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2003-
heal.bibliographicCitationΠαπαδοπούλου, Κ., 2003. Δυσλεξία στα παιδιά προσχολικής ηλικίας - παιδαγωγική προσέγγιση. . Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΗ επιλογή του θέματος της δυσλεξίας για την εκπόνηση της πτυχιακής μου εργασίας προέκυψε καθώς επισκέφτηκα ένα δημοτικό σχολείο του Νομού Ιωαννίνων με παιδιά ειδικής αγωγής και συγκεκριμένα κωφάλαλα. Κατά τη συζήτηση με το δάσκαλο ειδικής αγωγής των κωφών παιδιών, κ. Φάφα, έγινε λόγος και για την ύπαρξη των δυσλεκτικών ατόμων, τονίζοντάς μου πως τα μέτρα για την πρόληψη του φαινομένου της δυσλεξίας δεν αρκούν και αυτό γιατί υπάρχει έλλειψη ενημέρωσης των παιδαγωγών, αλλά και έλλειψη εξειδικευμένων παιδαγωγών του συνδρόμου της δυσλεξίας. Έτσι λοιπόν, επέλεξα το εν λόγω θέμα, το οποίο βρίσκεται σε συνεχή έρευνα, προκειμένου να διαγνωσθεί έγκαιρα το πρόβλημα της δυσλεξίας από τους παιδαγωγούς, ή δυνατόν από την προσχολική ηλικία, αν και είναι ιδιαίτερα δύσκολο. Μέσα από την προσπάθεια μου για τη σύνταξη της εργασίας και την εύρεση στοιχείων για την ολική κάλυψη του θέματος, μου δόθηκε η δυνατότητα να αποκομίσω επιπλέον γνώσεις οι οποίες θα με βοηθήσουν στη μελλοντική μου εργασία ως παιδαγωγός προσχολικής ηλικίας. Το έργο κάθε παιδαγωγού είναι εξαιρετικά δύσκολο και πολυσήμαντο, εφόσον συμβάλει στη διαμόρφωση των παιδιών σε υγιείς προσωπικότητες, για την ένταξή τους στο κοινωνικό σύνολο. Ωστόσο, μέσα από την ανάγνωση βιβλίων από αξιόλογους ερευνητές συγγραφείς της χώρας μας και όχι μόνο, πιστεύω πως μου προσέφεραν μεγάλη βοήθεια ενώ παράλληλα δυσκολεύτηκα να βγάλω συμπεράσματα για το εύρος του φαινομένου της δυσλεξίας, που αφορά ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού της γης. Αξίζει τέλος να αναφέρω τα θερμά μου ευχαριστώ, στο εισηγητή κ. Δημήτρη Τσώλη, ο οποίος συνέβαλε στην ολοκλήρωση της προκείμενης εργασίας, με τη βοήθειά του και το ενδιαφέρον του για τον εφοδιασμό μου σε πηγές, για τον πλούτο των ιδεών του καθώς και την υπομονή του για την όλη σύνταξη. Πολλά ευχαριστώ στους καθηγητές της σχολής της οποίας φοίτησα τα τελευταία 3,5 χρόνια, αποκομίζοντας σημαντικά εφόδια και γνώση για τη ζωή μου, καθώς και όλους του συγγραφείς των βιβλίων για τη δυσλεξία, οι οποίοι έχουν επιτελέσει ένα τόσο αξιόλογο και σπουδαίο έργο για την αντιμετώπιση του προβλήματος της δυσλεξίας παγκοσμίως. Ευχαριστώ ιδιαίτερα το δάσκαλο του ειδικού σχολείου, κ. Γ. Φάφα, για το ερέθισμα που μου προσέφερε ώστε να ασχοληθώ με το παρόν θέμα, το φαινόμενο της δυσλεξίας στα παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας, αλλά και τις Παιδαγωγούς του Παιδικού Σταθμού Οργανισμού Εργατικής Εστίας Ηγουμενίτσας, στον οποίο έκανα την πρακτική άσκησή μου, όπου από τη βιβλιοθήκη του άντλησα σημαντικά στοιχεία προερχόμενα από τα παιδαγωγικά περιοδικά: «Παράθυρο στην εκπαίδευση του παιδιού», και «Σύγχρονο Νηπιαγωγείο»el
heal.advisorNameΤσώλης, Δημήτριοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages97-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons