Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8434Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ζάχου, Μανουέλα | el |
| dc.date.accessioned | 2018-02-27T12:33:00Z | - |
| dc.date.available | 2018-02-27T12:33:00Z | - |
| dc.date.issued | 2018-02-27 | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8434 | - |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.subject | Εικονογραφημένο παραμύθι | el |
| dc.subject | Μύθοι | el |
| dc.subject | Κώμικς | el |
| dc.subject | Charles Perrault (1628-1703) | el |
| dc.subject | Αδελφοί Grimm (1785-1863) - (1786-1859) | el |
| dc.subject | Hans – Christian Andersen (1805-1875) | el |
| dc.title | Το παραμύθι από τη θεωρία στην πράξη | el |
| heal.type | bachelorThesis | - |
| heal.generalDescription | Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
| heal.classification | Παραμύθια -- Ψυχολογικές απόψεις | el |
| heal.classification | Παραμύθια -- Εκπαιδευτικές απόψεις | el |
| heal.dateAvailable | 2024-01-07T01:04:43Z | - |
| heal.language | el | - |
| heal.access | free | - |
| heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
| heal.publicationDate | 2003 | - |
| heal.bibliographicCitation | Ζάχου, Μ., 2003. Το παραμύθι από τη θεωρία στην πράξη. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
| heal.abstract | Η πτυχιακή αυτή εργασία περιλαμβάνει την ιστορία του παραμυθιού από τα αρχαία χρόνια και την εξέλιξή της ως τις μέρες μας. Από την αρχική ως τη σημερινή μορφή του το παραμύθι έχει μια παγκοσμιότητα. Θα αναλύσουμε παρακάτω την πορεία του παραμυθιού από τη θεωρία στην πράξη. Στη θεωρία θα αναφερθούμε για τους παραμυθάδες, τα είδη και τα χαρακτηριστικά του παραμυθιού κ.α. Θα τονίσουμε πόσο σημαντικό είναι για τα παιδιά ένα εικονογραφημένο βιβλίο, που με τα ζωντανά του χρώματα θα είναι ιδιαίτερα ελκυστικό. Θα επισημάνουμε την πράξη του παραμυθιού, όπως ποια είναι τα σωστά κριτήρια για να γίνει η σωστή επιλογή παραμυθιών, ποια είναι η κατάλληλη ώρα για την αφήγηση, και φυσικά με ποιους τρόπους μπορούμε να παρουσιάσουμε ένα παραμύθι στα νήπια. Εκτός από τους γνωστούς τρόπους όπως είναι η αφήγηση ή η ανάγνωση μέσα από ένα βιβλίο, το παραμύθι μπορεί να εκφραστεί με άλλους τρόπους όπως δραματοποίηση, κουκλοθέατρο, ζωγραφική κ.α. Όλα αυτά θα τα δούμε παρακάτω. | el |
| heal.advisorName | Κανέλλου, Νικολίτσα | el |
| heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
| heal.academicPublisherID | teiep | - |
| heal.numberOfPages | 105 | - |
| heal.fullTextAvailability | false | - |
| Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου | |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License