Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8419Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Δοδοτσίου, Μαρία | el |
| dc.contributor.author | Καραβούλια, Έφη | el |
| dc.date.accessioned | 2018-02-25T18:00:53Z | - |
| dc.date.available | 2018-02-25T18:00:53Z | - |
| dc.date.issued | 2018-02-25 | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8419 | - |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.subject | Παιδικά βιβλία | el |
| dc.title | Παιδικό εικονογραφημένο βιβλίο | el |
| heal.type | bachelorThesis | - |
| heal.generalDescription | Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
| heal.classification | Εικονογραφημένα βιβλία για παιδιά | el |
| heal.classification | Παραμύθια | el |
| heal.dateAvailable | 2024-01-07T06:17:03Z | - |
| heal.language | el | - |
| heal.access | free | - |
| heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
| heal.publicationDate | 2002 | - |
| heal.bibliographicCitation | Δοδοτσίου, Μ. & Καραβούλια, Έ., 2002. Παιδικό εικονογραφημένο βιβλίο. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
| heal.abstract | Με τον όρο προσχολική ηλικία εννοούμε το χρονικό διάστημα από τη γέννηση του παιδιού έως τα 5,5 – 6 χρόνια, δηλ. πριν την πρώτη σχολική ηλικία (6-8 ετών). Σε κάθε ηλικία το παιδί έχει διαφορετικά κύρια χαρακτηριστικά και ανάγκες. Το παιδί σ’αυτή την περίοδο δέχεται ένα ευρύ φάσμα επιδοτήσεων τόσο από τους ενήλικες (ή παιδαγωγούς με τη γενικότερη σημασία της έννοιας) όσο και από το ευρύτερο περιβάλλον (κυρίως από το κοινωνικό και πολιτιστικό). Η επίδραση αυτή είναι θεσμοθετημένη, οργανωμένη και μεθοδευμένη και χαρακτηρίζεται ως «προσχολική αγωγή». Αυτή υποβοηθεί την έκφραση και ανάπτυξη του νηπίου, ενώ συμπληρώνει τόσο την οικογενειακή όσο και την γενικότερη εξωοικογενειακή αγωγή προετοιμάζοντας, άμεσα, τη μετάβαση του παιδιού αυτό το οικογενειακό στο σχολικό περιβάλλον. Είναι πλέον γνωστό ότι κατά τη νηπιακή ηλικία συντελούνται πολύ σημαντικές πρόοδοι σε όλους τους τομείς της ψυχοσωματικής εξέλιξη του παιδιού και δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για την περαιτέρω ισόρροπη και ισόπλευρη ανάπτυξη του ατόμου. Πρόκειται για ανάπτυξη όλων των δυνάμεων της ψυχής του παιδιού ψυχοκινητική, κοινωνική, συναισθηματική, ηθική, θρησκευτική, αισθητική, νοητική και γλωσσική μέσω ατομικών και συλλογικών δραστηριοτήτων. Εξαιρετική θέση ανάμεσα στις ποικίλες δραστηριότητες του παιδικού σταθμού ή νηπιαγωγείου έχουν ή πρέπει να έχουν και οι δραστηριότητες κατά τις οποίες τα νήπια έρχονται για πρώτη φορά σε συστηματικότερη επαφή με τα κείμενα του έντεχνου έργου. Τα νήπια πολλές φορές θα ακούσουν απ’τη νηπιαγωγό όμορφα και καλοεπιλεγμένα κείμενα (παραμύθια, μύθους, μυθιστορήματα, μικρές ιστορίες, ποιήματα, παροιμίες) και θα εκφραστούν με τρόπο δημιουργικό συνθέτοντας τις δικές τους απλώς και πρωτότυπες ιστορίες. Μεγάλη, ωστόσο και εξίσου, σημαντική είναι η επίδραση που έχει στα νήπια η παρουσία της εικόνας σε σχέση με ένα λογοτεχνικό κείμενο. Το εικονογραφημένο, λοιπόν, βιβλίο στην προσχολική ηλικία είναι απαραίτητο αφού το παιδί έχει περισσότερο αναπτυγμένη την ικανότητα να κατανοεί εικονικές πληροφορίες. Κατανοώντας, λοιπόν, την τεράστια σημασία της προσχολικής ηλικίας δίνεται ιδιαίτερη σημασία στο νήπιο και στον τρόπο αγωγής του. Ήδη από την κλασική αρχαιότητα η αντιμετώπιση των παιδιών της προσχολικής ηλικίας απασχόλησε πολλούς φιλοσόφους και παιδαγωγούς, καθόλου τυχαίο γεγονός. | el |
| heal.advisorName | Μπερούκας, Κωνσταντίνος | el |
| heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
| heal.academicPublisherID | teiep | - |
| heal.numberOfPages | 93 | - |
| heal.fullTextAvailability | false | - |
| Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου | |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License