Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8416
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑρκολάκη, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2018-02-25T17:59:52Z-
dc.date.available2018-02-25T17:59:52Z-
dc.date.issued2018-02-25-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8416-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΕιδική δυσλεξίαel
dc.subjectΕπίκτητη δυσλεξίαel
dc.titleΗ δυσλεξία μια θεωρητική προσέγγισηel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΔυσλεξίαel
heal.dateAvailable2024-01-06T23:35:22Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2003-
heal.bibliographicCitationΑρκολάκη, Α., 2003. Η δυσλεξία μια θεωρητική προσέγγιση. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractTo θέμα της πτυχιακής μου εργασίας είναι “Η δυσλεξία στη προσχολική ηλικία”. Επέλεξα το θέμα αυτό όχι μόνο γιατί μου κέντρισε το ενδιαφέρον αλλά επειδή ήθελα να ενημερωθώ καλύτερα γι’ αυτή τη μαθησιακή δυσκολία που αντιμετωπίζουν τα παιδιά. Πράγματι η ενασχόληση με την εργασία μου, μου έδωσε την δυνατότητα να αποκτήσω μια ολοκληρωμένη εικόνα για τη “ δυσλεξία”. Γνωρίζοντας πλέον τα ανησυχητικά συμπτώματα της δυσλεξίας που εμφανίζονται στην ανάπτυξη, στη συμπεριφορά και στην απόδοση του παιδιού, πιστεύω ότι στο μέλλον θα μπορέσω να βοηθήσω αποτελεσματικά παιδιά που παρουσιάζουν την μαθησιακή αυτή δυσκολία. Βασικό μέλημα για την επιτυχή αντιμετώπιση της δυσλεξίας είναι η έγκαιρη ενημέρωση των γονέων και η άψογη συνεργασία ανάμεσα στο παιδαγωγό και τους γονείς. Οι γονείς και ο παιδαγωγός είναι τα άτομα που πρέπει να παρέχουν στο παιδί ψυχολογική υποστήριξη και δεν πρέπει να το αφήσουν στη μοίρας του. Είναι σημαντικό να υπάρχει ενημέρωση, πρόληψη και επίβλεψη, γιατί με το να εθελοτυφλούμε στις μαθησιακές δυσκολίες του παιδιού δεν οδηγούμαστε σε κανένα αποτέλεσμα. Εξάλλου όταν δε συμμετέχουμε στη λύση ενός προβλήματος, τότε συμμετέχουμε στη δημιουργία του.el
heal.advisorNameΤσώλης, Δημήτριοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages81-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons