Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8401
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜενδέρη, Ανδρονίκηel
dc.contributor.authorΤσούτσα, Στέλλαel
dc.contributor.authorΜοσχολιού, Στυλιανήel
dc.date.accessioned2018-02-22T09:02:20Z-
dc.date.available2018-02-22T09:02:20Z-
dc.date.issued2018-02-22-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8401-
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/-
dc.subjectΛεξιλόγιο έκφρασηςel
dc.subjectΛεξιλόγιο αντίληψηςel
dc.subjectΜη τυπική διαδικασία αξιολόγησηςel
dc.titleΠιλοτική εφαρμογή μη τυπικής διαδικασίας αξιολόγησης αντιληπτικού και εκφραστικού λεξιλογίου σε τυπικό ελληνικό πληθυσμό παιδιατρικής ηλικίαςel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΠαιδιά--Γλώσσαel
heal.classificationΓλωσσική κατάκτησηel
heal.dateAvailable2024-01-09T05:05:17Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-02-22-
heal.bibliographicCitationΜενδέρη, Α., Τσούτσα, Στ. & Μοσχολιού, Στ., 2018. Πιλοτική εφαρμογή μη τυπικής διαδικασίας αξιολόγησης αντιληπτικού και εκφραστικού λεξιλογίου σε τυπικό ελληνικό πληθυσμό παιδιατρικής ηλικίας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΣκοπός: Η απόκτηση του λεξιλογίου και οι επιμέρους λειτουργίες της γλώσσας αποτελούν καταλυτική διαδικασία στη γνωστική και γλωσσική ανάπτυξη του ατόμου. Όσον αφορά τα ελληνικά δεδομένα όμως δεν έχει πραγματοποιηθεί επίσημη έρευνα για την διεξαγωγή έγκυρων και αξιόπιστων συμπερασμάτων σχετικά με την κατάκτηση του λεξιλογίου για κάθε ηλικιακή ομάδα τυπικού πληθυσμού. Σκοπός της παρούσας έρευνας λοιπόν είναι η πιλοτική εφαρμογή μιας άτυπης διαδικασίας αξιολόγησης μέσω εικόνων σε ελληνικό παιδιατρικό τυπικό πληθυσμό,μέσω της οποίας παρουσιάζονται χρήσιμα στοιχεία για τις γλωσσικές και λεξιλογικές διαδικασίες του ατόμου. Μέθοδος: Σε σύνολο 360 συμμετεχόντων ηλικίας 2-5,11 ετών χορηγήθηκε ένα σετ 10 εικόνων για την καταγραφή του εκφραστικού λεξιλογίου και 10 σετ από 4 εικόνες για την καταγραφή του αντιληπτικού.Οι χορηγούμενες εικόνες ήταν προσαρμοσμένες στις εκάστοτε ηλικίες χωρίς ο εξεταστής να επηρεάζει το αποτέλεσμα των ερωτήσεων. Αποτελέσματα: Οι αναλύσεις έδειξαν διαφορές μεταξύ μερικών ηλικιακών ομάδων για το συνολικό σκορ αντιληπτικού-εκφραστικού λεξιλογίου. Επίσης,παρατηρήθηκαν διαφορές μεταξύ των δύο φύλλων,ενώ δεν σημειώθηκε συσχέτιση του εκπαιδευτικού επιπέδου των γονέων και της απόδοσης του παιδιού στην αξιολόγηση. Συζήτηση: Τα σετ εικόνων που χορηγήθηκαν φαίνονται να είναι επαρκή σε πληροφορίες ως προς την ικανότητα έκφρασης και αντίληψης λεξιλογίου στις συγκεκριμένες ηλικίες αναφοράς. Συμπεράσματα: Η χορήγηση της μη τυπικής διαδικασίας αξιολόγησης συστήνεται σε παιδιατρικό πληθυσμό, καθώς φαίνεται να ανταποκρίνεται στα δεδομένα της ελληνικής πραγματικότητας.el
heal.advisorNameΤαφιάδης, Διονύσιοςel
heal.committeeMemberNameΤαφιάδης, Διονύσιοςel
heal.committeeMemberNameΤάτσης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΖιάβρα, Ναυσικάel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages72el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΜΕΝΔΕΡΗ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΤΣΟΥΤΣΑ ΣΤΕΛΛΑ_ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.pdfΠτυχιακή εργασία1.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.