Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8384
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Σίκλη, Κωνσταντίνα | el |
dc.date.accessioned | 2018-02-12T09:48:00Z | - |
dc.date.available | 2018-02-12T09:48:00Z | - |
dc.date.issued | 2018-02-12 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8384 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Νοσηλευτική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Πρακτική άσκηση | el |
dc.subject | Ποιοτική μελέτη | el |
dc.subject | Κλινική εκπαίδευση | el |
dc.title | Κατανοώντας σε βάθος τις εμπειρίες των φοιτητών νοσηλευτικής του ΤΕΙ Ηπείρου από τη συμμετοχή τους στις διαδικασίες πρακτικής άσκησης κατά το έτος 2017. | el |
dc.title | Understanding in depth the experiences of nursing students of the Technological Educational Institute of Epirus from their participation in the internships in the year 2017. | en |
heal.type | masterThesis | - |
heal.classification | Νοσηλευτική | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-06T08:21:11Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2017 | - |
heal.bibliographicCitation | Σίκλη, Κ., 2017. Κατανοώντας σε βάθος τις εμπειρίες των φοιτητών νοσηλευτικής του ΤΕΙ Ηπείρου από τη συμμετοχή τους στις διαδικασίες πρακτικής άσκησης κατά το έτος 2017. Μεταπτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Νοσηλευτικής. | el |
heal.advisorName | Μαντζούκας, Στέφανος | el |
heal.academicPublisher | Τμήμα Νοσηλευτικής | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 100 | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
dc.contributor.master | ΜΠΣ: Νοσηλευτική Παθολογία | el |
Appears in Collections: | Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Νοσηλευτικής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.