Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8373
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ξανθοπούλου, Νικολέτα | el |
dc.contributor.author | Καλαπανίδα, Αλεξάνδρα | el |
dc.date.accessioned | 2018-01-31T10:53:59Z | - |
dc.date.available | 2018-01-31T10:53:59Z | - |
dc.date.issued | 2018-01-31 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8373 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | ΔΕΠ-Υ | el |
dc.subject | Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής με υπερκινητικότητα | el |
dc.subject | Ερωτηματολόγιο | el |
dc.subject | Αξιολόγηση | el |
dc.subject | Πιλοτική εφαρμογή | el |
dc.title | Πιλοτικός έλεγχος ερωτηματολογίου διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας ενηλίκων | el |
heal.type | bachelorThesis | el |
heal.classification | Λογοθεραπεία | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-09T04:33:05Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2017 | - |
heal.bibliographicCitation | Καλαπανίδα, Α. & Ξανθοπούλου, Ν., 2017. Πιλοτικός έλεγχος ερωτηματολογίου διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας ενηλίκων. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας. | el |
heal.abstract | Η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) είναι ένα νευροβιολογικό σύνδρομο της παιδικής ηλικίας, το οποίο, κατά ένα μεγάλο ποσοστό συνεχίζεται και στην ενήλικη ζωή. Τα βασικά της συμπτώματα είναι τρία , η υπερκινητικότητα , η έλλειψη προσοχής και η παρορμητικότητα. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν μέσω μιας πιλοτικής μελέτης σε τυπικό πληθυσμό να αξιολογηθεί ένα ερωτηματολόγιο αυτοαναφοράς για τη ΔΕΠ-Υ σε ενήλικες. Το ερωτηματολόγιο προσαρμόστηκε στα ελληνικά σύμφωνα με τα ελάχιστα κριτήρια μετάφρασης και χορηγήθηκε σε φυσιολογικό πληθυσμό ανδρών και γυναικών ηλικιακής ομάδας από 18 ετών έως 70 ετών και άνω. Το συνολικό δείγμα ανέρχεται στον αριθμό των 360 ατόμων Οι αναλύσεις έδειξαν διαφορές μεταξύ μερικών ηλικιακών υποομάδων της έρευνας για το συνολικό σκορ του ερωτηματολογίου.Υπήρχε στατιστικά σημαντική διαφορά των μέσων όρων των απαντήσεων σε ορισμένες ερωτήσεις. Ακόμα εντοπιστήκαν διαφορές στις απαντήσεις των δύο φύλων σημειώνοντας υψηλότερο μέσο όρο υπέρ των ανδρών. Το ερωτηματολόγιο Self-referencingscaleADHD δίνει δεδομένα ως προς την αυτοαντίληψη της έλλειψης προσοχής, της παρορμητικότητας και υπερκινητικότητας. Το ερωτηματολόγιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο της πρωτοβάθμιας αξιολόγησης για τη ΔΕΠ-Υ. Διαφαίνεται πως το ερωτηματολόγιο είναι κατάλληλο προς στάθμιση στην ελληνική πραγματικότητα. | el |
heal.abstract | Attention-Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) is a neurobiologicalsyndromeoccurring primarily in children, which by a large percentage accompanies the individual through his/her adult life. Its main symptoms are three: hyperactivity, inattention and impulsivity. The aim of the present study is to perform a pilot study, using typical sampling, in order to assess an adult ADHD Self-Report Scale. The questionnaire was adjusted to the Greek language according to the minimum translation criteria and was delivered to the participants who were men and women above the age of 18. The overall sample included 360 participants. Results revealed differences in the overall score of the questionnaire among the different age groups of the sample. There was a statistically significant difference in the average score of the answers in certain questions. Furthermore, differences were identified in the participants’ answers depending on the gender, where the group of men reached a higher average in comparison to that of women. The adult ADHD Self-Report Scale can provide useful information regarding the individuals ‘perception of their inattention, impulsivity and hyperactivity. The questionnaire can be used as a tool for the primary assessment of ADHD. There are significant indications that the questionnaire has potentially validation in the Greek setting. | en |
heal.advisorName | Ταφιάδης, Διονύσιος | el |
heal.committeeMemberName | Ζιάβρα, Ναυσικά | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδόπουλος, Άγγελος | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | el |
heal.numberOfPages | 62 | el |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kalapanida, A. ,Xanthopoulou, N.,_SLT_2017.pdf | Πτυχιακή Εργασία | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License