Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8316
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓκουδάλα, Άνναel
dc.contributor.authorΜανουσίδου, Μελπομένηel
dc.contributor.authorΜατσάγκα, Διονυσίαel
dc.date.accessioned2018-01-19T15:20:02Z-
dc.date.available2018-01-19T15:20:02Z-
dc.date.issued2018-01-19-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8316-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔιαταραχή ελλειμματικής προσοχής με υπερκινητικότηταel
dc.subjectΑυτισμόςel
dc.subjectΜελέτη περίπτωσηςel
dc.titleΠολυπαραγοντική προσέγγιση αναπτυξιακών διαταραχών σε επίπεδο διάγνωσης: Μελέτη περίπτωσης παιδιών ηλικίας 3-7 ετών με διαταραχές κατάστασης αυτιστικού φάσματος (ASC) και διαταραχής ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ-Υ/ADHD) βάση του μοντέλου ESSENCE).el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΔιάχυτες αναπτυξιακές διαταραχέςel
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T03:25:22Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2016-
heal.bibliographicCitationΓκουδάλα, Ά., Μανουσίδου, Μ. & Ματσάγκα, Δ., 2016. Πολυπαραγοντική προσέγγιση αναπτυξιακών διαταραχών σε επίπεδο διάγνωσης: Μελέτη περίπτωσης παιδιών ηλικίας 3-7 ετών με διαταραχές κατάστασης αυτιστικού φάσματος (ASC) και διαταραχής ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ-Υ/ADHD) βάση του μοντέλου ESSENCE). Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία αποσκοπούσε στην διερεύνηση, την περιγραφή και την κατανόηση των διάχυτων αναπτυξιακών διαταραχών, και συγκεκριμένα, της ΔΕΠ-Υ και του αυτισμού. Η εργασία αποτελεί μία ανασκόπηση τόσο της διεθνούς όσο και της ελληνικής βιβλιογραφίας, από την οποία αναδύθηκε ο όρος της έγκαιρης και έγκυρης διάγνωσης, με σκοπό τον σχεδιασμό ενός, όσο το δυνατό, αποτελεσματικότερου προγράμματος παρέμβασης. Επίσης, στην εργασία περιλαμβάνονται δύο (2) περιστατικά παιδιών με ΔΕΠ-Υ και αυτισμό σε επίπεδο διάγνωσης ως μελέτες περίπτωσης, στα οποία γίνεται αναφορά στις μορφές αξιολόγησης και το διαγνωστικό προφίλ τους. Βάσει των παραπάνω, αναδύθηκε η πολυπαραγοντικότητα των δύο (2) αυτών αναπτυξιακών διαταραχών, και κατά επέκταση, η ανάγκη για μία πολυπαραγοντική διάγνωση. Παρόλο που η διάγνωση μπορεί να υπάρξει μετά την προσχολική ηλικία, αναδύεται η ανάγκη για ελέγχους και εξετάσεις ανίχνευσης συμπτωμάτων από την εμβρυική κιόλας περίοδο, προκειμένου να διαμορφωθεί το πλέον κατάλληλο παρεμβατικό πρόγραμμα, το οποίο θα συμβάλλει στην λειτουργικότητα του παιδιού. Τέλος, σημαντική κρίνεται και η ψυχοεκπαίδευση των παιδιών, καθώς και των μελών της οικογένειάς του, όπως και η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση του ευρύτερου κοινού σχετικά με τις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, με σκοπό τη μείωση του στίγματος.el
heal.advisorNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages90-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gkoudala, A._SLT_2016.pdfΠτυχιακή εργασία1.32 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons