Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8312
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαρυδά, Ναταλίαel
dc.date.accessioned2018-01-15T07:26:18Z-
dc.date.available2018-01-15T07:26:18Z-
dc.date.issued2018-01-15-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8312-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΑισθητική αγωγήel
dc.subjectΧειροτεχνίαel
dc.subjectΖωγραφικήel
dc.subjectΠλαστικήel
dc.subjectΚολάζel
dc.titleΗ χειροτεχνία ως μέσο αισθητικής αγωγής στον παιδικό σταθμόel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολική -- Προγράμματα δραστηριοτήτωνel
heal.dateAvailable2024-01-07T02:57:38Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2008-
heal.bibliographicCitationΚαρυδά, Ν., 2008. Η χειροτεχνία ως μέσο αισθητικής αγωγής στον παιδικό σταθμό. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΤο θέμα της πτυχιακής εργασίας είναι “Η χειροτεχνία ως μέσο αισθητικής αγωγής στον Παιδικό Σταθμό”. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται γενικά στην αισθητική αγωγή. Γίνεται μια εισαγωγή στην έννοια και την εφαρμογή της στην προσχολική ηλικία ενώ συνεχίζει με τους στόχους και τα μέσα διεξαγωγής της στον παιδικό σταθμό. Το κεφάλαιο τελειώνει με τους παράγοντες και της σημασία της αισθητικής αγωγής στο παιδί της νηπιακής ηλικίας και τον παιδικό σταθμό γενικότερα. Στο δεύτερο κεφάλαιο η εργασία γίνεται λίγο πιο συγκεκριμένη και αναφέρεται έτσι στη χειροτεχνία εξηγώντας τη σημασία και τον σκοπό της, ενώ συνεχίζει μιλώντας για την εισαγωγή των παιδιών στο σκοπό της αλλά και για την οργάνωση της διδασκαλίας γενικότερα. Έτσι αφού ο αναγνώστης ενημερωθεί για την χειροτεχνία μαθαίνει στη συνέχεια για τη μέθοδο σωστής εφαρμογής της στα νήπια. Το κεφάλαιο τελειώνει με την αναφορά των τεχνικών χειροτεχνίας περιληπτικά καθώς επίσης και με τα υλικά που θα χρησιμοποιήσει κάποιος που ασχολείται με τη χειροτεχνία. Το τρίτο κεφάλαιο αποτελεί αλυσίδα των δύο πρώτων, μιας και τα δένει μεταξύ τους με τρόπο τέτοιο, ώστε οι δύο όροι να ταιριάξουν μαζί σε ένα τίτλο. Γι’ αυτό το λόγο, το τρίτο κεφάλαιο ονομάζεται «Η χειροτεχνία ως μέσο αισθητικής αγωγής». Για να κατανοήσει ο αναγνώστης τη σπουδαιότητα του όρου αυτού, γίνεται λεπτομερής αναφορά στους δύο μεγάλους εισηγητές των χειροτεχνικών εργασιών ως μέσο αισθητικής αγωγής στην προσχολική εκπαίδευση, τους Friedrich Froebel και Maria Montessori. Και φυσικά για την κατανόηση και εμπέδωση όλων των παραπάνω, αλλά και για να ανακαλύψει ο αναγνώστης την πραγματική μαγεία της χειροτεχνίας, στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο γίνεται καταγραφή και λεπτομερής ανάλυση των σπουδαιότερων και περισσότερο διαδεδομένων στην προσχολική εκπαίδευση, τεχνικών και ειδών χειροτεχνίας, μιας και χωρίς το πρακτικό κομμάτι, η θεωρία που προηγείται και συνεπώς και η εργασία θεωρούνται μισές.el
heal.advisorNameΜπερούκας, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages118-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons