Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8299
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπότα, Λαμπρινήel
dc.date.accessioned2018-01-15T07:24:19Z-
dc.date.available2018-01-15T07:24:19Z-
dc.date.issued2018-01-15-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8299-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαιδικό σχέδιοel
dc.subjectΠαιδιά προσχολικής ηλικίαςel
dc.subjectΕικαστικές τέχνεςel
dc.titleΤο παιδικό σχέδιο ως διαγνωστικό μέσο στην προσχολική ηλικίαel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.classificationΠαιδιά -- Αισθητική αγωγήel
heal.dateAvailable2024-01-07T03:15:40Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2018-
heal.bibliographicCitationΜπότα, Λ., 2008. Το παιδικό σχέδιο ως διαγνωστικό μέσο στην προσχολική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΗ επιστήμη της ψυχολογίας είναι σε θέση να βοηθήσει τους ανθρώπους από τη στιγμή που εκείνοι είναι σε θέση να εκφράσουν τις σκέψεις, τους προβληματισμούς και τα συναισθήματα τους. Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό??? Πώς αντιδρούν τα παιδιά που βρίσκονται στην προσχολική ηλικία??? Μπορούμε να προσδιορίσουμε πως αισθάνονται όταν αυτά δεν μιλούν??? Τα παιδιά για κάποιο χρονικό διάστημα δεν μιλούν καθόλου, αργότερα έχουν περιορισμένη λεκτική ικανότητα, όταν την αποκτήσουν πολλές φορές αρχίζουν να κλείνονται στον εαυτό τους και προβληματίζονται βουβά και απομονωμένα. Ωστόσο, “δεν υπάρχει τίποτα πιο δυνατό από τον τρόπο που υποφέρει ένα παιδί”. Του λείπουν οι γνωστικές διεργασίες και η προοπτική του χρόνου. Αυτή η ιδιαιτερότητα της παιδικής ψυχής ξετυλίγεται μέσα από της σελίδες αυτής της πτυχιακής που αναφέρεται στο παιδικό σχέδιο ως διαγνωστικό μέσο κατά την προσχολική ηλικία. Πέρα από ένα άριστο αποτέλεσμα στόχος μου ήταν, η πτυχιακή αυτή να κερδίζει αυτόν που την διαβάζει και να τον εισάγει στην παιδική ψυχολογία όπου το παιδί με όχημα την ζωγραφική (“σχέδιο”), εκφράζει τον εσωτερικό του κόσμο.el
heal.advisorNameΠαπασπύρος, Σπυρίδωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages112-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons