Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8183
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ματτέ, Κωνσταντίνα | el |
dc.date.accessioned | 2018-01-08T10:28:31Z | - |
dc.date.available | 2018-01-08T10:28:31Z | - |
dc.date.issued | 2018-01-08 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8183 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Δημιουργία λογισμικού | el |
dc.title | Δημιουργία ψηφιακού λογισμικού για την εκμάθηση της ιστορίας του δημοτικού σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Μαθησιακές δυσκολίες | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-09T05:12:49Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2015 | - |
heal.bibliographicCitation | Ματτέ, Κ., 2015. Δημιουργία ψηφιακού λογισμικού για την εκμάθηση της Ιστορίας του δημοτικού σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας. | el |
heal.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία βασίζεται στη δημιουργία ενός Ψηφιακού Λογισμικού που έχει ως σκοπό την εκμάθηση της Ιστορίας του Δημοτικού σε παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες. Το Λογισμικό αυτό περιλαμβάνει τη διδακτέα ύλη της Ιστορίας του Δημοτικού τροποποιημένη με τέτοιο τρόπο ώστε η αντίληψη και η κατανόηση της από τα παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες να γίνεται εύκολα και γρήγορα. Αποτελείται από 4 Ενότητες, 1 για κάθε τάξη και διατίθεται σε ηλεκτρονική μορφή μέσω CD. Η πτυχιακή εργασία αναφέρει τη δυσχέρεια που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες και την επίδραση των δυσχερειών αυτών στη γενικότερη ανάπτυξη τους. Αναφέρει και επεξηγεί τον ορισμό των Μαθησιακών Δυσκολιών βασισμένα σε επιστημονικές μελέτες και θεωρίες, τα αίτια και τα συμπτώματα των Μαθησιακών Δυσκολιών, τα επιδημιολογικά στοιχειά αλλά και τους τρόπους αντιμετώπισης τους. Τέλος κάνει αναφορά για τη συμβολή των υπολογιστών και των τεχνολογικών μέσων εκπαίδευσης, επεξηγώντας την θετική επιρροή που παρέχεται μέσω αυτών στην εκπαίδευση των παιδιών αλλά και τους τρόπους που πραγματοποιείται αυτό. | el |
heal.advisorName | Τόκη, Ευγενία | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 441 | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Matte, K._SLT_2015.pdf | Πτυχιακή εργασία | 174.16 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License