Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8173
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΖώη, Παρασκευήel
dc.contributor.authorΜανωλούλη, Παρασκευήel
dc.contributor.authorΠετροπούλου, Γεωργία-Χριστίναel
dc.contributor.authorΣένια, Μορέναel
dc.date.accessioned2018-01-08T05:54:34Z-
dc.date.available2018-01-08T05:54:34Z-
dc.date.issued2018-01-08-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8173-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαιδική λογοτεχνίαel
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.subjectΑνάπτυξη παιδιούel
dc.titleΗ συμβολή του παραμυθιού στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού προσχολικής ηλικίαςel
dc.titleThe contribution of the fairytale to the development of the child of preschool ageen
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΠαραμύθιel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.dateAvailable2024-01-07T03:25:24Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΖώη, Π., κ.ά., 2017. Η συμβολή του παραμυθιού στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού προσχολικής ηλικίας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής.el
heal.abstractΤο παραμύθι είναι ένας σημαντικός παράγοντας στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του παιδιού. Λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαίτερη σημασία και τον καθοριστικό ρόλο που παίζουν τα πρώτα έξι χρόνια ζωής στη διαμόρφωση του ανθρώπου, μοιάζει κατάλληλη η επαφή με το βιβλίο από την προσχολική ηλικία. Διανύοντας όμως έναν αιώνα, όπου η τεχνολογία προχωρά με γρήγορους ρυθμούς, τα παιδιά έρχονται σε επαφή με αυτή από τους πρώτους μήνες ζωής και μαθαίνουν εύκολα να χειρίζονται συσκευές αφής και ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Έτσι τίθεται το ερώτημα κατά πόσο τα παιδιά πλέον έρχονται σε επαφή με βιβλία, τα αγγίζουν, τα ξεφυλλίζουν, τα μυρίζουν και ωφελούνται από αυτά. Στόχος αυτής της εργασίας λοιπόν, είναι να απαντήσει στο ερώτημα κατά πόσο το παραμύθι, συμβάλει πράγματι στην ανάπτυξη των παιδιών. Σ’ ένα παραμύθι το παιδί μπορεί να βρει παρέα, να εξερευνήσει και να ανακαλύψει τον κόσμο, να διασκεδάσει, να βοηθηθεί και να ωριμάσει. Το παραμύθι επιδρά αθόρυβα, βαθμιαία και δυναμικά στη συνολική εξέλιξη του παιδιού. Είναι μια πολύ συχνή δραστηριότητα στον παιδικό σταθμό Αρχικά, στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η ιστορική εξέλιξη του παραμυθιού και στη συνέχεια η σημασία του για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας. Γίνεται , επίσης, μια αναφορά στην ψυχική ανάπτυξη των παιδιών, αφού επηρεάζεται έντονα από αυτό. Στη συνέχεια τονίζεται η θέση του παιδαγωγού στη σχέση παραμυθιού-παιδιού. Για αυτό λοιπόν, ο/η παιδαγωγός θα πρέπει να μπορεί να σχεδιάζει διάφορες δραστηριότητες βάση του παραμυθιού, που μπορούν να λάβουν χώρα στο παιδικό σταθμό ώστε να το αξιοποιεί όσο πιο θετικά μπορεί για τα παιδιά. Γίνεται αναφορά σε τέτοιου είδους δραστηριότητες καθώς και στη προετοιμασία του παιδαγωγού πριν την αφήγηση, και οι κατάλληλες για αυτή συνθήκες. Σημαντική κρίνεται και η παρουσία μιας βιβλιοθήκης στη τάξη . Το υλικό για να πραγματοποιηθεί η επιστημονική έρευνα με εγκυρότητα, είναι από βιβλία κατά βάση στην ελληνική γλώσσα, επιστημονικά άρθρα και σε μικρότερο βαθμό το διαδίκτυο.el
heal.advisorNameΤζουρμανά, Ευαγγελίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages97-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZOI,P.,MANOLULI,P.,PETROPULU,G.,SENJA,M.,_ECE_2017.pdfΠτυχιακή εργασία1.81 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons