Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8166
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσέργουλα, Άνναel
dc.date.accessioned2017-12-21T09:18:40Z-
dc.date.available2017-12-21T09:18:40Z-
dc.date.issued2017-12-21-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8166-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΦυσική αγωγήel
dc.subjectΠρώιμα παρεμβατικά προγράμματαel
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.titleΠροαγωγή της φυσικής άσκησης στην προσχολική ηλικίαel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.dateAvailable2024-01-07T01:41:40Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΤσέργουλα, Ά., 2017. Προαγωγή της φυσικής άσκησης στην προσχολική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΗ φυσική άσκηση αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στην ανάπτυξη του παιδιού κατά τη βρεφική και τη νηπιακή ηλικία. Ωστόσο, οι καταγραφές των επιπέδων φυσικής άσκησης κατά την προσχολική ηλικία, αποδεικνύουν ότι παραμένει σημαντικά περιορισμένη, με τα επίπεδα παχυσαρκίας και καθιστικού τρόπου ζωής να αυξάνονται διαρκώς. Η παρούσα εργασία τονίζει τη σημασία της φυσικής άσκησης κατά την προσχολική ηλικία στη σωματική και την ψυχική υγεία και παρουσιάζει τις διαστάσεις της στους χώρους ανάπτυξης βρεφών και νηπίων. Παράλληλα, παρατίθενται πρώιμα παρεμβατικά προγράμματα με στόχο την προαγωγή της φυσικής άσκησης, ειδικά προσαρμοσμένα στη βρεφική και τη νηπιακή ηλικία με επίκεντρο την οικογένεια και τους χώρους προσχολικής αγωγής.el
heal.abstractPhysical activity is a determinant factor in the development of the child, during infancy and toddlerhood. Although, records of physical activity levels show that they keep being significantly limited, while obesity levels and sedentary lifestyle are increasing constantly. The present dissertation, points out the importance of physical activity in preschool age, for the physical and psychological well-being and presents its dimensions into development places for infants and toddlers. Parallely, early childhood intervention programs are mentioned, with main aim to promote physical activity in preschool age children, especially oriented to infancy and toddlerhood period with main focus on family and preschool educational facilities.en
heal.advisorNameΜάντζιου, Στρατούλαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages64-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΤΣΕΡΓΟΥΛΑ ΑΝΝΑ- ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.pdfΠτυχιακή εργασία1.26 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons