Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8161
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜητροβγένη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2017-12-21T05:46:01Z-
dc.date.available2017-12-21T05:46:01Z-
dc.date.issued2017-12-21-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8161-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕπικοινωνίαel
dc.subjectCommunicationel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectMarketingel
dc.titleΔιαπολιτισμική Επικοινωνία σε Επιχειρησιακό Περιβάλλον - Μελέτη Περίπτωσης Ελλάδας - Κορέαςel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1527el
heal.classificationΔιαπολιτισμικότηταel
heal.classificationInterculturalismel
heal.dateAvailable2024-01-06T16:37:40Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2017-12-21-
heal.bibliographicCitationΜητροβγένη,Μ. , 2017.Διαπολιτισμική Επικοινωνία σε Επιχειρησιακό Περιβάλλον - Μελέτη Περίπτωσης Ελλάδας - Κορέας.Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.el
heal.abstractΤι είναι κουλτούρα; Επηρεάζει η κουλτούρα κάθε χώρας τις επιχειρήσεις που στεγάζει και αν ναι σε ποιο βαθμό; Τι πρέπει να προσέχει μια εταιρία που συνεργάζεται με εταιρίες στο εξωτερικό; Στα παραπάνω ερωτήματα θα επιδιώξουμε να δώσουμε μια απάντηση μέσα από αυτή την πτυχιακή εργασία. Θα αναφερθούμε στη διαδικασία της μελέτης των διαστάσεων της κουλτούρας, της επικοινωνίας (είτε αυτή είναι προφορική είτε μη προφορική) μεταξύ ατόμων με διαφορετική γλώσσα αλλά και πολιτισμικό υπόβαθρο, θα προσεγγίσουμε αναλυτικά συγκεκριμένες χώρες και θα συγκρίνουμε τα χαρακτηριστικά της μιας με την άλλη. Συγκεκριμένα, θα αναφερθούμε στην Ελλάδα και στην Νότια Κορέα. Από τη βιβλιογραφία προέκυψε το γεγονός ότι μόλις πρόσφατα, συγκεκριμένα τα τελευταία δέκα περίπου χρόνια, έχουν αρχίσει να γίνονται μελέτες είτε για κορεάτικες είτε για ελληνικές εταιρίες στα πλαίσια της διαπολιτισμικής επικοινωνίας και γενικά του δια-πολιτισμού. Για το λόγο αυτό επιλέξαμε να αναλύσουμε βαθύτερα αυτές τις συγκεκριμένες χώρες και κουλτούρες. Συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο θα αναφερθούμε στον ορισμό της κουλτούρας και στα επίπεδα κουλτούρας όπως τα αναγνωρίζουν οι θεωρητικοί. Επιπλέον, θα αναφερθούμε στην επιχειρησιακή κουλτούρα και στο ρόλο που παίζει όχι μόνο στις επιχειρησιακές συνεργασίες αλλά και στην καλύτερη επίτευξή τους. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα αναφερθούμε στο θέμα της επικοινωνίας, είτε αυτή η επικοινωνία αφορά τις γλωσσικές γνώσεις, είτε τη μη γλωσσική επικοινωνία αλλά και τις γενικές επικοινωνιακές ικανότητες, που θεωρούνται αναγκαίες για μια επιτυχημένη επικοινωνιακή δραστηριότητα ανάμεσα σε δυο εταιρίες. Στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο θα αναφερθούμε στην κορεάτικη και στην ελληνική κουλτούρα που επικρατεί γενικά αλλά και στα χαρακτηριστικά που έχουν εισχωρήσει στην κουλτούρα των εταιριών. Συγκρίνοντας τις πρακτικές των δύο χωρών, τις διαφορές αλλά και τις ομοιότητές τους, εν τέλη θα αναφερθούμε σε πιθανές λύσεις που μια επιχείρηση θα ήταν ωφέλιμο να ακολουθήσει, ώστε να γεφυρώσει πολιτισμικές και επικοινωνιακές διαφορές ανάμεσα στα δυο μέρη. Γεγονός το οποίο θα έχει ως αποτέλεσμα είτε μεγαλύτερα ποσοστά επιτυχίας σε διαπραγματεύσεις με συνεργαζόμενες ξένες εταιρίες είτε τη σωστή εφαρμογή του κατάλληλου μάρκετιννγκ.el
heal.advisorNameΧήτα, Ανναel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages50-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μαρία Μητροβγένη.pdfΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ705.62 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons