Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8158
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΦερεντίνου, Στεφανίαel
dc.date.accessioned2017-12-18T09:34:27Z-
dc.date.available2017-12-18T09:34:27Z-
dc.date.issued2017-12-18-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8158-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΠαιδιά προσχολικής ηλικίαςel
dc.subjectΛογοθεραπευτική παρέμβασηel
dc.titleΔιαγνωστικά προφίλ παιδιών προσχολικής ηλικίας με πρώιμες ενδείξεις ειδικών μαθησιακών δυσκολιών και κατάλληλα προσαρμοσμένα προγράμματα παρέμβασηςel
heal.typemasterThesis-
heal.classificationΜαθησιακές δυσκολίεςel
heal.classificationΔυσλεξίαel
heal.dateAvailable2024-01-06T14:12:58Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΦερεντίνου, Στ., 2017. Διαγνωστικά προφίλ παιδιών προσχολικής ηλικίας με πρώιμες ενδείξεις ειδικών μαθησιακών δυσκολιών και κατάλληλα προσαρμοσμένα προγράμματα παρέμβασης. Μεταπτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΗ διεθνής επιστημονική κοινότητα στρέφεται τα τελευταία χρόνια στην αξιολόγηση και παρέμβαση των μαθησιακών δυσκολιών σε πρώιμο στάδιο, πριν την σχολική ηλικία του παιδιού. Η παρούσα εργασία σκοπεύει να αναδείξει τις δυνατότητες της πρώιμης διάγνωσης και παρέμβασης για την ανίχνευση ειδικών μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά προσχολικής ηλικίας, προκειμένου να διεξαχθούν στατιστικά αποτελέσματα για την αποτελεσματικότητα της πρώιμης διάγνωσης και παρέμβαση στις μαθησιακές δυσκολίες. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη: Στο πρώτο μέρος, γίνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση στο θέμα των μαθησιακών δυσκολιών καθώς και των διαγνωστικών εργαλείων και εργαλείων παρέμβασης. Στο δεύτερο μέρος, παρουσιάζεται η ερευνητική εργασία και δίνονται τα στατιστικά αποτελέσματα των τεστ αξιολόγησης και της μεθόδου παρέμβασης. Στην έρευνα συμμετείχαν 10 παιδιά προσχολικής ηλικίας (4.5 έως 5.6 ετών). Τα εργαλεία που χορηγήθηκαν κατά την έρευνα είναι τα τεστ ΠΑΔ, ΑΘΗΝΑ και WPSSI-III και η μέθοδος παρέμβασης «ΠροΑναΓράΦω». Από τα αποτελέσματα που καταγράφηκαν, διαπιστώνεται η βελτίωση στους τομείς παρέμβασης που ελέγχθηκαν σε τρία χρονικά στάδια, στην πορεία της παρέμβασης.el
heal.advisorNameΝάσιος, Γρηγόριοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages66-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Διεπιστημονική προσέγγιση αναπτυξιακών και επίκτητων διαταραχών επικοινωνίαςel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ferentinou, St._SLT_McS_Thesis_2017.pdfΠτυχιακή εργασία1.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.