Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8129
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣταυρούλια, Μαρίαel
dc.date.accessioned2017-12-18T07:09:25Z-
dc.date.available2017-12-18T07:09:25Z-
dc.date.issued2017-12-18-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8129-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΛογοθεραπευτική παρέμβασηel
dc.subjectΑνάγνωσηel
dc.subjectΓραφήel
dc.titleΗ δυσλεξία ως είδος μαθησιακής δυσκολίας. Παρουσίαση περιστατικών και σύγχρονες τάσεις λογοθεραπευτικής παρέμβασηςel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΔυσλεξίαel
heal.classificationΜαθησιακές δυσκολίεςel
heal.dateAvailable2024-01-09T03:59:59Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2008-
heal.bibliographicCitationΣταυρούλια, Μ., 2008. Η δυσλεξία ως είδος μαθησιακής δυσκολίας. Παρουσίαση περιστατικών και σύγχρονες τάσεις λογοθεραπευτικής παρέμβασης. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΣτην εργασία αυτή θα γίνει παρουσίαση της Δυσλεξίας και των Μαθησιακών Δυσκολιών. Θα αναφερθούν οι ορισμοί, η αιτιολογία, η συμπτωματολογία και οι σύνοδες διαταραχές αυτών των προβλημάτων, καθώς και τα είδη της δυσλεξίας, αλλά και η σχέση της με τα Μαθηματικά. Σημαντικό κομμάτι της εργασίας, θα αφιερωθεί στις σύγχρονες μεθόδους παρέμβασης και σε συγκεκριμένες ασκήσεις αποκατάστασης. Προτού γίνουν όμως όλα αυτά, θα γίνει εκτενής αναφορά στον προφορικό και στο γραπτό λόγο. Θα γίνει ανάλυση και επεξήγηση των εξής όρων : γλώσσα, λόγος, ομιλία, ανάγνωση και γραφή. Αναλυτική αναφορά πρόκειται να γίνει και στη φυσιολογική ανάπτυξη της ομιλίας από 0-7 ετών. Σκοπός επίσης, αυτής της εργασίας, είναι να καταστεί σαφές πως η δυσλεξία είναι ένα είδος μαθησιακής δυσκολίας και ότι αυτά τα δύο προβλήματα δεν είναι ταυτόσημα. Γι’ αυτό άλλωστε γίνεται ξεχωριστή αναφορά των δύο προβλημάτων. Σαφές επιθυμείται να γίνει και το ότι η δυσλεξία έχει πολλά είδη και μορφές, όπου το καθένα από αυτά αντιμετωπίζεται διαφορετικά. Ο ρόλος των γονέων κατά τη διάρκεια της αποκατάστασης, είναι κάτι που θα μας απασχολήσει και θα δοθεί το επιθυμητό μοντέλο συνεργασίας μεταξύ γονιών και θεραπευτή. Στόχος είναι οι μαθησιακές δυσκολίες και η δυσλεξία, να αναλυθούν και να περιγραφούν όσο το δυνατόν πιο απλά και κατανοητά γίνεται.el
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages105el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.