Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8126
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣούλος, Λουκάςel
dc.contributor.authorΛιόντος, Ευάγγελοςel
dc.date.accessioned2017-12-14T10:13:07Z-
dc.date.available2017-12-14T10:13:07Z-
dc.date.issued2017-12-14-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8126-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectE- learningel
dc.subjectΑνοικτή εκπαίδευσηel
dc.subjectΠρόγραμμα Οδυσσέαςel
dc.subjectΠρόγραμμα Ιππόδαμοςel
dc.subjectΠρόγραμμα Αλέξανδροςel
dc.subjectΠρόγραμμα Ταξίδι στη Μεσόγειοel
dc.subjectΠρόγραμμα e-twinningel
dc.subjectΠρόγραμμα Σχέδιαel
dc.titleΤο e-learning και νέες τεχνολογίες εκπαίδευσης στον 21ο αιώνα.el
dc.titleThe e-learning and new education technologies in the 21st century.en
heal.typebachelorThesisel
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής. FIN -- A/A 0420el
heal.classificationΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
heal.classificationΑνοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
heal.dateAvailable2024-01-08T08:51:34Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΣούλος, Λ. & Λιόντος, Ε. 2017. Το e-learning και νέες τεχνολογίες εκπαίδευσης στον 21ο αιώνα. Πτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΗ παρούσα διπλωματική έρευνα αποσκοπεί στη διερεύνηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (εξαε) στο επίπεδο της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας σχολικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, η εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση ξεκίνησε στα τέλη του 19ου με αρχές του 20ου αιώνα να αναπτύσσεται σε αρκετές χώρες του κόσμου προκειμένου να ικανοποιήσει εκπαιδευτικές ανάγκες διαφόρων ομάδων και συνεχίζει να εξελίσσεται με τη χρήση των νέων τεχνολογικών μέσων. (Βασάλα, 2005). Οι πρώτες εφαρμογές αφορούσαν την παροχή εκπαιδευτικού υλικού κατά κύριο λόγο δι’ αλληλογραφίας , όπως στη Γερμανία κατά το 1856 όπου σε συνεργασία οι Charles Toussaint και Gustav Langenscheidt προσέφεραν διδασκαλία γλωσσικών μαθημάτων. (Βασάλα, 2005). Ανά τον κόσμο είναι πολλά τα παραδείγματα των παρεχόμενων εξ αποστάσεως σχολικών προγραμμάτων , ( Μεξικό, Ινδία, Η.Π.Α ) γεγονός που γέννησε την ανάγκη για τη διερεύνηση της ελληνικής πραγματικότητας. Παράγοντες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των εξαε σχολικών προγραμμάτων αφορούν το οικονομικό, κοινωνικό και πολιτιστικό περιβάλλον καθώς και τις γεωγραφικές ιδιαιτερότητες κάθε χώρας. Βέβαια δεν μπορεί να αγνοηθεί η μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειωθεί στον τομέα της τεχνολογίας και ιδιαίτερα στις νέες ΤΠΕ και η οποία επέδρασε σημαντικά στον σχεδιασμό και στην οργάνωση των εξαε σχολικών προγραμμάτων που άλλοτε λειτουργούν συμπληρωματικά και άλλοτε αυτοδύναμα καλύπτοντας ανάγκες και ελλείψεις του συμβατικού εκπαιδευτικού συστήματος. (Βασάλα, 2005). Μάλιστα τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον των μελετητών στράφηκε προς τη διερεύνηση των ιδιαίτερων παραμέτρων που θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για έναν επιτυχημένο σχεδιασμό τους. Έτσι, στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια να διερευνηθούν τα εξ αποστάσεως σχολικά προγράμματα συμπληρωματικής εκπαίδευσης που έχουν αναπτυχθεί στην χώρα μας και να αξιολογηθούν σε μια συγκριτική μεταξύ τους παράθεση. Από την εξέταση αυτή προκύπτει ότι η σχολική εξαε έχει αρχίσει να αναπτύσσεται στη χώρα από τις αρχές του 21ου αιώνα και στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων είναι συμπληρωματική και όχι αυτοδύναμη. Βασικοί φορείς αυτής της ανάπτυξης είναι πανεπιστημιακά ιδρύματα και κρατικά ινστιτούτα και απευθύνεται σε μαθητές τόσο της Πρωτοβάθμιας όσο και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Σε γενικές γραμμές λείπει από τον ελληνόφωνο χώρο κάποιο μείζον και μακροχρόνιο πρόγραμμα σχολικής εξαε, κάτι που πιθανώς να σχετίζεται με το γεγονός ότι η σχολική εξαε σε μεγάλο αντιμετωπίζεται ως ένα συμπλήρωμα της συμβατικής εκπαίδευσης που θεωρείται αυτονόητο πως το ελληνικό κράτος παρέχει σε όλους τους μαθητές. Λέξεις-κλειδιά: εξ αποστάσεως εκπαίδευση, εξαε σχολική εκπαίδευση, πρωτοβάθμια εκπαίδευση, δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ανοικτή εκπαίδευση, ΤΠΕel
heal.abstractThis diploma research aims at exploring distance education (sixth) at primary and secondary school education in Greece. In particular, distance education began in the late 19th and early 20th centuries to develop in several countries in the world to meet the educational needs of various groups and continues to evolve with the use of new technological means. (Vahala, 2005). The first applications concerned the provision of educational material primarily by correspondence, as in Germany in 1856 where Charles Toussaint and Gustav Langenscheidt collaborated with teaching language courses. (Vahala, 2005). There are many examples of distance learning programs (Mexico, India, USA) that gave birth to the need to explore Greek reality. Factors that play an important role in the development of six-year curricula relate to the economic, social and cultural environment as well as the geographical particularities of each country. Of course, the great development that has occurred in the field of technology and particularly in new ICTs can not be ignored, and which has had a significant impact on the design and organization of six-year curricula that complement and sometimes self-sufficient to meet the needs and shortcomings of the conventional education system. (Vahala, 2005). In the last few years, the interest of the scholars has turned to investigating the particular parameters that should be taken into account for their successful design. Thus, in this paper we are attempting to investigate the distance education programs of complementary education that have been developed in our country and to be evaluated in a comparative juxtaposition. This examination shows that school six has begun to develop in the country since the beginning of the 21st century and in the overwhelming majority of cases it is complementary and not self-sufficient. The main players of this development are university institutes and state institutes and are addressed to students of both Primary and Secondary Education. In general, a major and long-lasting school curriculum is missing from the Greek-speaking area, which is probably related to the fact that schooling is greatly conceived as a complement to conventional education that is obviously understood by the Greek state as all pupils. Key words: distance education, six-year education, primary education, secondary education, open education, ICTen
heal.advisorNameΚυρίτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΠαππά, Παρασκευήel
heal.committeeMemberNameΚυπριωτέλης, Ευστράτιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages84el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons