Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8124
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤζουμερκιώτης, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2017-12-13T09:25:44Z-
dc.date.available2017-12-13T09:25:44Z-
dc.date.issued2017-12-13-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/8124-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΤεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνίαςel
dc.subjectΗλεκτρονικό μάρκετινγκel
dc.subjectΗλεκτρονικός τουρισμόςel
dc.titleΗλεκτρονικός τουρισμός και η επιδρασή του στη τουριστική βιομηχανίαel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1514el
heal.classificationΤουρισμόςel
heal.classificationTourismel
heal.classificationΗλεκτρονικό εμπόριοel
heal.classificationTourism tradeel
heal.dateAvailable2024-01-06T15:19:46Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2017-06-15-
heal.bibliographicCitationΤζουμερκιώτης,Κ. , 2017.Ηλεκτρονικός τουρισμός και η επίδραση του στη τουριστική βιομηχανία.Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας.el
heal.abstractΗ τεχνολογική πρόοδος έχει επηρεάσει σημαντικά τον τουριστικό κλάδο. Ο ηλεκτρονικός τουρισμός, το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και τα σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα χρησιμοποιούνται σε καθημερινή βάση από τις επιχειρήσεις και τους ιδιώτες. Με τη χρήση του διαδικτύου, οι διαδικασίες για την αναζήτηση πληροφοριών, οργάνωση και τον προγραμματισμό ενός ταξιδιού απλοποιούνται. Αυτό ισχύει και για τον τουρίστα αλλά και για τις τουριστικές επιχειρήσεις οι οποίες χρησιμοποιούν σύγχρονες μεθόδους για την προώθηση και πώληση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Η καθημερινή χρήση της τεχνολογίας, και ειδικά του διαδικτύου, από τους ανθρώπους έχει επηρεάσει κατά πολύ τον τρόπο αντίληψης και συμπεριφοράς των καταναλωτών, και έχει αναδείξει το ηλεκτρονικό εμπόριο ως το κύριο μέσω αγοράς, αλλά και τον ηλεκτρονικό τουρισμό ως ένα πολύ βασικό εργαλείο των επιχειρήσεων. Εξαιτίας των αλλαγών αυτών, ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις υιοθετούν μοντέλα του ηλεκτρονικού επιχειρείν για να γίνουν πιο ανταγωνιστικές, να προσελκύσουν και να είναι σε επαφή με τους πελάτεςel
heal.advisorNameΓιώτης, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages106-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons