Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7908
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤοπαλίδου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2017-11-22T06:15:49Z-
dc.date.available2017-11-22T06:15:49Z-
dc.date.issued2017-11-22-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7908-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕιδικές ανάγκεςel
dc.subjectIndividualsel
dc.subjectΕξειδικευμένοι Φορείςel
dc.subjectFun & Learningel
dc.titleΕκμάθηση ξένων γλωσσών σε άτομα με νοητική υστέρησηel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescription1521el
heal.classificationΝοητική υστέρησηel
heal.classificationMental Retardationel
heal.dateAvailable2024-01-06T16:40:02Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2017-11-20-
heal.bibliographicCitationΤοπαλίδου,Μ. ,2017.Εκμάθηση ξένων γλωσσών σε άτομα με νοητική υστέρηση. Πτυχιακή εργασία. Ηγουμενίτσα. ΤΕΙ Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Κατεύθυνση Εφαρμοσμένων Ξένων Γλωσσών στη Διοίκηση και την Οικονομία.el
heal.abstractΜε τον όρο αναπηρία αναφερόμαστε στον περιορισμό της κοινής δραστηριότητας λόγου, έργου ή άμεσης αντίληψης λόγω κάποιας σωματικής ή πνευματικής βλάβης του ανθρώπου. Διακρίνουμε τους σωματικά και διανοητικά ανάπηρους. Η αναπηρία σε γενικά πλαίσια διακρίνεται σε ολική και μερική καθώς και σε σωματική και διανοητική. Στην παρούσα εργασία θα αναφερθούμε στην εκμάθηση ξένων γλωσσών σε άτομα με ειδικές ανάγκες και συγκεκριμένα, με νοητική υστέρηση (Learning foreign languages in individuals with mental retardation). Είναι ευρέως γνωστό πως παλαιότερα, άτομα που ήταν νοητικά υστερούντα δεν είχαν την απαραίτητη περίθαλψη και τα εφόδια για να βελτιώσουν την αναπηρία τους. Έτσι, με το πέρασμα των χρόνων τα άτομα με ειδικές ανάγκες κατέληξαν να αποτελούν μειονότητα μέσα στο κοινωνικό σύνολο, δίχως να έχουν τη δυνατότητα να συνυπάρξουν αρμονικά με τους ανθρώπους που δεν αντιμετώπιζαν παρόμοια προβλήματα. Ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου ήρθε η ανάπτυξη σε πολλούς τομείς, πνευματικούς και κοινωνικούς που αφορούν τα άτομα με νοητική υστέρηση. Πλέον, υπάρχουν εξειδικευμένοι φορείς, δάσκαλοι, καθηγητές και ιατρικό προσωπικό για τις εκάστοτε περιπτώσεις και μέθοδοι όπως αυτή του Fun & Learning που καθιστά τη μάθηση σαν ένα παιχνίδι για τα άτομα με αναπηρία. Έτσι, η πολιτεία καθιστά τα άτομα με νοητική υστέρηση και γενικά με ειδικές ανάγκες ικανά να συνεισφέρουν στο πνευματικό και κοινωνικό σύνολο, παρέχοντας ίσες ευκαιρίες ανέλιξης, όπως τα άτομα που δεν αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους προβλήματα, δημιουργώντας μια κοινωνία ίση προς όλα τα όντα που την αποτελούν.el
heal.advisorNameΣιδέρης, Χρήστοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων - Κατεύθυνση Εφαρμοσμένες Ξένες Γλώσσες στη Διοίκηση και την Οικονομίαel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages80-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων-Κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons