Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7898
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσαντούκλα, Σοφίαel
dc.date.accessioned2017-11-20T12:57:43Z-
dc.date.available2017-11-20T12:57:43Z-
dc.date.issued2017-11-20-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7898-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕυέλικτη ζώνηel
dc.subjectΣχέδιο εργασίαςel
dc.subjectΔιαθεματικές δραστηριότητεςel
dc.subjectΔιαθεματικά σχέδια εργασίαςel
dc.titleΕυέλικτη ζώνη - διαθεματικές δραστηριότητες - διαθεματικά σχέδια εργασίας (για παιδιά 4-6 ετών)el
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.dateAvailable2024-01-07T02:17:01Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2007-
heal.bibliographicCitationΤσαντούκλα, Σ., 2007. Ευέλικτη ζώνη - διαθεματικές δραστηριότητες - διαθεματικά σχέδια εργασίας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΣε κάθε εκπαιδευτικό σύστημα ο κυριότερος στόχος πρέπει να είναι η συνεχής προσαρμογή και αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης ώστε το σχολείο να είναι πάντα σύγχρονο και κοντά στα παιδιά, να είναι δηλαδή ένα σχολείο μαθητοκεντρικό και όχι δασκαλοκεντρικό ή γνωσιοκεντρικό. Προς την κατεύθυνση αυτή της συνεχούς ανανέωσης του σχολείου και της ποιοτικής αναβάθμισης της εκπαίδευσης στοχεύει και το πρόγραμμα της “Ευέλικτης Ζώνης διαθεματικών και δημιουργικών δραστηριοτήτων” το οποίο αναλύουμε στο πρώτο κεφάλαιο. Η Ευέλικτη Ζώνη είναι μια καινοτομία που εισάγει την εφαρμογή των σχεδίων εργασίας για την ανάπτυξη διαφόρων θεμάτων. Η προσέγγιση ανάπτυξης θεμάτων οργανώνει το πρόγραμμα γύρω από θέματα που επιλέγονται, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες των παιδιών και οι στόχοι του προγράμματος. Το σχέδιο εργασίας αναλύεται στο δεύτερο κεφάλαιο. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρουμε διάφορες διαθεματικές δραστηριότητες που μπορούν να πραγματοποιηθούν στο παιδικό σταθμό/νηπιαγωγείο μέσα στην διδακτική χρονιά(από Σεπτέμβριο εως Ιούνιο). Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζουμε τρία διαθεματικά σχέδια εργασίας που έχουν πραγματοποιηθεί σε τρία διαφορετικά νηπιαγωγεία της χώρας κατά την πιλοτική εφαρμογή της Ευέλικτης Ζώνης το σχολικό έτος 2003-2004. ΠΡΟΛΟΓΟΣel
heal.advisorNameΔήμας, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages86-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons