Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/784
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Παπαδοπούλου, Πελαγία | el |
dc.contributor.author | Μαμματά, Καλλιόπη | el |
dc.date.accessioned | 2014-07-18T12:35:32Z | - |
dc.date.available | 2014-07-18T12:35:32Z | - |
dc.date.issued | 2014-07-18 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/784 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Παιγνιώδη συμπεριφορά | el |
dc.subject | Παιχνίδι | el |
dc.subject | Παιδιά | el |
dc.subject | Προσχολική ηλικία | el |
dc.subject | Ανάπτυξη παιδιού | el |
dc.title | Το παιχνίδι στην προσχολική ηλικία: Διερεύνηση της παιγνιώδους συμπεριφοράς των παιδιών | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Παιχνίδι | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-06T22:17:48Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2013 | - |
heal.abstract | Η διάθεση για παιχνίδι δίνει μια σημαντική εικόνα για την προσωπικότητα του παιδιού, για τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις του και αποτελεί απάντηση στην ανάγκη να παρέχεται εξατομικευμένη φροντίδα στα παιδιά που το έχουν ανάγκη. Γι’αυτό το λόγο μια πληθώρα ερευνητών στρέφουν το ενδιαφέρον τους στη διερεύνηση του συγκεκριμένου θέματος. Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε με στόχο να διερευνήσει την παιγνιώδη συμπεριφορά των παιδιών προσχολικής ηλικίας σε όλες τις διαστάσεις της. Για την αξιολόγηση της παιγνιώδους συμπεριφοράς χρησιμοποιήθηκε το Children’s Playful Scale (CPS) στην ελληνική του έκδοση, που συμπληρώθηκε από τέσσερις παιδαγωγούς για 60 παιδιά στις πόλεις της Καστοριάς και της Αθήνας. Η διάσταση της παιγνιώδους συμπεριφοράς που χαρακτηρίζει το δείγμα της έρευνας μας είναι ο νοητικός αυθορμητισμός. Καθώς, πολλές έρευνες καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι οι τομείς ανάπτυξης του παιδιού αλληλοσυσχετίζονται, οι παιδαγωγοί πρέπει να γνωρίζουν και να εκμεταλλεύονται αυτές τις σχέσεις και να οργανώνουν τις διάφορες δραστηριότητες, ώστε να βοηθούν τα παιδιά να αναπτύσσονται σε μέγιστο βαθμό σε όλους τους τομείς. | el |
heal.advisorName | Ρέντζου, Κωνσταντίνα | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 83 | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
psa_2013004.pdf | Πτυχιακή εργασία | 966.45 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License