Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/781
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣτάμου, Δήμητραel
dc.contributor.authorΧατζηαντωνάκη, Ελένηel
dc.date.accessioned2014-07-18T11:58:50Z-
dc.date.available2014-07-18T11:58:50Z-
dc.date.issued2014-07-18-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/781-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠροσχολικά προγράμματαel
dc.subjectΓονείςel
dc.subjectΗμερήσια φροντίδα και αγωγήel
dc.subjectΈρευναel
dc.subjectΑποτελέσματαel
dc.titleΔιαστάσεις των προσχολικών προγραμμάτων που οι γονείς θεωρούν σημαντικέςel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολικήel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολική -- Προγράμματα δραστηριοτήτωνel
heal.dateAvailable2024-01-06T22:22:22Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2013-
heal.abstractΟι θεσμοί παροχής εκπαίδευσης και φροντίδας σε παιδιά προσχολικής ηλικίας δημιουργήθηκαν με σκοπό τη φροντίδα και τη φύλαξη ορφανών παιδιών και παιδιών εργαζόμενων μητέρων. Ωστόσο με την πάροδο των χρόνων και τις απαιτήσεις της εκάστοτε εποχής, οι θεσμοί αυτοί απέκτησαν και εκπαιδευτικό χαρακτήρα. Η νέα αντίληψη για το ρόλο της προσχολικής αγωγής σηματοδοτεί και το ρόλο που πρέπει να παίξουν οι θεσμοί προσχολικής αγωγής, ώστε να συμβαδίσουν με τις ανάγκες των παιδιών αυτής της ηλικίας και των γονιών τους. Κάτι τέτοιο, απαιτεί την ύπαρξη ενός ενιαίου εκπαιδευτικού προσχολικού συστήματος που θα προωθεί τόσο την εκπαίδευση όσο και την φροντίδα των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή των προτιμήσεων των γονέων βρεφών και νηπίων σχετικά με την παρεχόμενη φροντίδα και αγωγή από τους παιδικούς και βρεφονηπιακούς σταθμούς των πόλεων της Αθήνας και του Αγρινίου. Στην εργασία μας ερευνούμε σε ποιες πτυχές του προσχολικού προγράμματος οι γονείς αποδίδουν μεγαλύτερη σπουδαιότητα και πιο συγκεκριμένα, αν θεωρούν περισσότερο σημαντικές για το παιδί τους τις διαστάσεις φροντίδας ή τις εκπαιδευτικές διαστάσεις του προγράμματος. Σημαντικό ρόλο για τους γονείς, σύμφωνα με την έρευνα, παίζει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αλλά και οι ρουτίνες προσωπικής φροντίδας, με σημαντικότερη την τουαλέτα/αλλαγή πάνας και τις πρακτικές υγιεινής.el
heal.advisorNameΡέντζου, Κωνσταντίναel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages94-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
psa_2013001.pdfΠτυχιακή εργασία944.53 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons