Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7816
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝτούμα, Μαρίαel
dc.date.accessioned2017-11-05T17:32:57Z-
dc.date.available2017-11-05T17:32:57Z-
dc.date.issued2017-11-05-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7816-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΥπερλειτουργική δυσφωνίαel
dc.subjectΦώνησηel
dc.subjectΔιάγνωσηel
dc.subjectΘεραπείαel
dc.titleΥπερλειτουργική δυσφωνία σε παιδιά σχολικής ηλικίας 6-12 ετών και λογοθεραπευτική προσέγγιση.el
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T03:49:27Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2017-10-10-
heal.bibliographicCitationΝτούμα, Μ., 2017. Υπερλειτουργική δυσφωνία σε παιδιά σχολικής ηλικίας 6-12 ετών και λογοθεραπευτική προσέγγιση. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Τ.Ε.Ι Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΗ πτυχιακή εργασία αυτή διαπραγματεύεται την υπερλειτουργική δυσφωνία στον παιδικό πληθυσμό σε ηλικία 6-12 ετών και την θεραπευτική προσέγγιση από τον λογοθεραπευτή. Αποτελείται συνολικά από τέσσερα κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο, στο οποίο γίνεται αναφορά στον ορισμό της φυσιολογικής φωνής και τα χαρακτηριστικά της, καθώς και σε κάποια άλλα γενικά στοιχεία για τη φωνή. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η υπερλειτουργική δυσφωνία συγκεκριμένα στον σχολικό πληθυσμό, σε παιδιά ηλικίας 6-12 ετών, ενώ στο τρίτο αναλύεται η διαδικασία αξιολόγησης των φωνητικών παραμέτρων και η διάγνωση. Το τέταρτο κεφάλαιο αναλύει τον ρόλο του λογοθεραπευτή στην εκπαίδευση των παιδιών με υπερλειτουργική δυσφωνία. Αναφέρονται λεπτομερώς τεχνικές και προγράμματα και λογισμικό για την αποκατάσταση των διαταραχών της φωνής. Έπειτα υπάρχουν τρεις μελέτες περιστατικών. Στο τέλος της εργασίας, μετά και την βιβλιογραφία, υπάρχουν δύο παραρτήματα, το ένα αφορά την φωνητική υγιεινή ως μέσο συμβουλευτικής και το άλλο παρέχει κάποιες έγχρωμες εικόνες του λάρυγγα και των φωνητικών χορδών.el
heal.advisorNameΝησιώτη, Μελπομένηel
heal.committeeMemberNameΖιάβρα, Ναυσικάel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages93el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ntouma,M._SLT_2017.pdfΠτυχιακή εργασία1.34 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons