Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/773
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Λαμπριανίδου, Ευθυμία | el |
dc.date.accessioned | 2014-07-18T10:14:48Z | - |
dc.date.available | 2014-07-18T10:14:48Z | - |
dc.date.issued | 2014-07-18 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/773 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Γονείς | el |
dc.subject | Παιδιά | el |
dc.subject | Προσχολική ηλικία | el |
dc.subject | Ψυχοκινητική ανάπτυξη | el |
dc.subject | Γνωστική ανάπτυξη | el |
dc.subject | Γλωσσική ανάπτυξη | el |
dc.subject | Ψυχοκοινωνική ανάπτυξη | el |
dc.subject | Συναισθηματική ανάπτυξη | el |
dc.title | Συμβουλευτική γονέων παιδιών προσχολικής ηλικίας. Ζητήματα οριοθέτησης | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.classification | Συμβουλευτική γονέων | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-06T22:17:43Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2012 | - |
heal.abstract | Μέσα από την παρούσα εργασία επιτυγχάνεται μια αναλυτική προσέγγιση του θέματος της συμβουλευτικής γονέων ως προς την οριοθέτηση των παιδιών ηλικίας 0 έως 6 ετών. Η εργασία στηρίχτηκε σε βιβλιογραφική ανασκόπηση και αναζήτηση έγκυρων πηγών από το διαδίκτυο και κατέληξε στα παρακάτω συμπεράσματα. Οι γονείς θα πρέπει να γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά όλων των σταδίων ανάπτυξης του παιδιού, να εκπαιδευτούν για το γονεϊκό τους ρόλο και να δέχονται θετικά τη συμβουλευτική που προσφέρουν οι Σχολές Γονέων μέσα από τις οποίες ενημερώνονται σωστά ώστε να προλαμβάνονται τυχόν προβλήματα. Ένα από τα συχνότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν είναι η οριοθέτηση των παιδιών τους. Η σταθερή πειθαρχία που αφορά σημαντικά ζητήματα δεν αποτελεί απειλή για την προσωπικότητα του παιδιού, αλλά συνιστά μέρος της πορείας του προς την αυτογνωσία. Τέλος, από τη στιγμή που το παιδί αρχίσει να πηγαίνει στον παιδικό σταθμό ο/η βρεφονηπιοκόμος ως παιδαγωγός συνεργάζεται με το υπόλοιπο προσωπικό για τη δημιουργία κατάλληλου περιβάλλοντος για το παιδί και ως σύμβουλος συνεργάζεται ακόμη πιο επισταμένα με τους γονείς με στόχο την άμεση αντιμετώπιση κάποιου προβλήματος | el |
heal.advisorName | Χούλιαρη, Όλγα | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 83 | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
psa_2012018.pdf | Πτυχιακή εργασία | 680.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License