Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7698
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Ουρανίαel
dc.contributor.authorΠριμηκύρη, Μαρίναel
dc.contributor.authorΝάκα, Μαριάνθηel
dc.contributor.authorΣταμέλου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2017-11-01T15:01:00Z-
dc.date.available2017-11-01T15:01:00Z-
dc.date.issued2017-11-01-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7698-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΦωνολογική ενημερότηταel
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.subjectΣχολική ηλικίαel
dc.titleΗ φωνολογική ενημερότητα στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικίαel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.classificationΔιαταραχές φωνήςel
heal.dateAvailable2024-01-09T03:33:36Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2014-
heal.bibliographicCitationΠαπαδοπούλου, Ου., κ.ά., 2014. Η φωνολογική ενημερότητα στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΗ γλώσσα αποτελεί τον πιο σημαντικό κώδικα επικοινωνίας, μέσω του οποίου οι άνθρωποι ανταλλάσσουν πληροφορίες, γνώσεις, εμπειρίες, εκφράζουν τα συναισθήματά τους, διαμορφώνουν απόψεις και αντιλήψεις. Μέσω της γλώσσας, δηλαδή του προφορικού και του γραπτού λόγου, οι άνθρωποι ενημερώνονται και αποκτούν τη δυνατότητα να αντιληφθούν τι συμβαίνει γύρω τους, να επεξεργαστούν τα μηνύματα που λαμβάνουν και να αποκτήσουν πρόσβαση σε πλήθος θεμάτων. Στη σύγχρονη, μάλιστα, εγγράμματη κοινωνία των ραγδαίων αλλαγών, της συνεχούς πληροφόρησης και των γρήγορων ρυθμών ζωής, η ανάγκη για πρόσβαση στη γνώση κρίνεται επιτακτική. Απαραίτητη, λοιπόν, προϋπόθεση είναι η επιτυχής κατάκτηση της ανάγνωσης και της γραφής, που με τη σειρά τους θα οδηγήσουν στην κατάκτηση άλλων δεξιοτήτων. Η κατάκτηση της φωνολογικής ενημερότητας είναι πολύ σημαντικό κομμάτι για τον κάθε άνθρωπο για όλα όσα αναφέραμε. Στη συγκεκριμένη εργασία θα συζητήσουμε γύρω από τη φωνολογική ενημερότητα κατά την προσχολική και σχολική ηλικία που αποτελούν και το κυριότερο στάδιο ανάπτυξης της. Θα εξετάσουμε τη σχέση της με τον προφορικό και το γραπτό λόγο καθώς επίσης θα εξετάσουμε και προβληματικές καταστάσεις όπου παρατηρούνται φωνολογικές διαταραχές. Αναφορικά με τις διαταραχές θα παρουσιαστούν οι τρόποι διάγνωσης καθώς και διάφοροι τρόποι αντιμετώπισης.el
heal.advisorNameΔρόσος, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages56-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.