Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7650
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛιάκου, Ελένηel
dc.date.accessioned2017-10-26T11:08:44Z-
dc.date.available2017-10-26T11:08:44Z-
dc.date.issued2017-10-26-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7650-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΣχολική επίδοσηel
dc.subjectΣχολική αποτυχίαel
dc.subjectΑυτοεκτίμησηel
dc.titleΠαράγοντες που επηρεάζουν τη σχολική επίδοση στο Δημοτικό. Η περίπτωση επιλεγμένου νομού. Μια ποσοτική ανάλυση.el
dc.titleFactors that affect school performance in primary school. The case of a selected county. A quantitative analysis.en
heal.typemasterThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής MAF -- Α/Α 0045-
heal.classificationΠρωτοβάθμια εκπαίδευση -- Ελλάδαel
heal.dateAvailable2024-01-06T13:19:35Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2017-10-
heal.bibliographicCitationΛιάκου, Ελ., 2017. Παράγοντες που επηρεάζουν τη σχολική επίδοση στο Δημοτικό. Η περίπτωση επιλεγμένου νομού. Μια ποσοτική ανάλυση. Μεταπτυχιακή εργασία. Πρέβεζα. Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΑντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας ήταν η μελέτη των παραγόντων, που συμβάλλουν στην ευκολότερη προσαρμογή των μαθητών στο περιβάλλον του δημοτικού σχολείου, αλλά και στο περιβάλλον κάθε τάξης, μεταξύ άλλων σε αυτούς περιλαμβάνονται τα κίνητρα που θέτουν αναφορικά με τις επιδόσεις τους, καθώς και η συναισθηματική τους κατάσταση, όσον αφορά κυρίως το κατά πόσον έχουν αναπτύξει το αίσθημα της αυτοεκτίμησης, δηλαδή της εκτίμησης του εαυτού τους Ειδικότερα, μελετήθηκαν μέσω της χρήσης ενός δομημένου ερωτηματολογίου και αναλύθηκαν οι παράγοντες που επηρεάζουν τη σχολική επίδοση στο δημοτικό σχολείο σε ένα δείγμα 150 δασκάλων, οι οποίοι εργάζονται σε σχολεία του Νομού Πρέβεζας, τα οποία καλύπτουν το σύνολο των γεωγραφικών διαμερισμάτων του νομού, καθώς επίσης και των κοινωνικών τάξεων. Το βασικό συμπέρασμα, στο οποίο κατέληξε η παρούσα εργασία ήταν ότι ο σημαντικότερος παράγοντας που, κατά την άποψή τους, οφείλεται σε αυτόν η αποτυχία των παιδιών στο δημοτικό σχολείο, έγκειται στις στάσεις των γονιών και αμέσως μετά στις προσδοκίες των δασκάλων, ενώ ο σημαντικότερος παράγοντας που επηρεάζει τις επιδόσεις των μαθητών είναι η οικογένεια, σύμφωνα με τις γνώμες των δασκάλων που συμμετείχαν στην έρευνα.el
heal.abstractThe aim of this study was the study of the factors that contribute to the easier adaptation of the pupils to the environment of the elementary school, but also to the environment of each class, including the motivations that they pose in terms of their performance as well as their emotional situation, mainly whether they have developed a sense of self-esteem. In particular, through the use of a structured questionnaire, we study and analyze the factors that affect to school performance in elementary school in a sample of 150 teachers, who are working in schools in Preveza, covering all the geographic districts of the prefecture, as well as all social classes. The main conclusion, in which we reached to this paper, was that the most important factor for the failure of the children in elementary schools is the attitudes of the parents and the expectations of the teachers, while the most important factor that affects the performance of pupils is the family, according to the opinions of teachers.en
heal.advisorNameΜπενέκη, Χριστίναel
heal.committeeMemberNameΚαραμάνης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΝαξάκης, Χαρίλαοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages98-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Λογιστική - Χρηματοοικονομική και Διοικητική Επιστήμηel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Liakou, E._MAF_2017.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.74 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons