Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7631
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαραχρήστος, Ελευθέριοςel
dc.date.accessioned2017-10-25T10:07:53Z-
dc.date.available2017-10-25T10:07:53Z-
dc.date.issued2017-10-25-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7631-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΠαιδιά με αναπηρίες--Εκπαίδευσηel
dc.titleΣύνδρομο Down - Συγκριτική παρουσίαση εκπαιδευτικών μοντέλων στην αγγλική και ελληνική πραγματικότηταel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΣύνδρομο Downel
heal.dateAvailable2024-01-09T02:59:37Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2011-
heal.bibliographicCitationΚαραχρήστος, Ελ., 2011. Σύνδρομο Down - Συγκριτική παρουσίαση εκπαιδευτικών μοντέλων στην αγγλική και ελληνική πραγματικότητα. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία μελετώνται τα παιδιά με σύνδρομο Down, που αποτελούν μία συγκεκριμένη πληθυσμιακή ομάδα με ορισμένα ιδιαίτερα σωματικά, γλωσσικά, γνωστικά και μαθησιακά χαρακτηριστικά. Πιο συγκεκριμένα, αντικείμενο της εργασίας είναι η σύγκριση του αγγλικού μοντέλου εκπαίδευσης με το ελληνικό μοντέλο εκπαίδευσης των παιδιών με σύνδρομο Down. Η σύγκριση ανάμεσα στο ελληνικό και αγγλικό μοντέλο εκπαίδευσης θα επιτευχθεί μέσα από την εφαρμογή του κάθε μοντέλου σε διαφορετικές περιπτώσεις παιδιών και θα στηριχθεί στη βιβλιογραφική ανασκόπηση. Κοινό και στα δύο μοντέλα είναι η εξατομικευμένη εφαρμογή ανάλογα με τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του κάθε παιδιού με σύνδρομο Down. Η ατομική εφαρμογή του εκπαιδευτικού προγράμματος στο παιδί με σύνδρομο Down στο αγγλικό μοντέλο είναι πιο έντονη, ενώ δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στις μοναδικές ανάγκες του κάθε παιδιού. Βασικός στόχος και των δύο μοντέλων είναι η επικοινωνία αλλά και αρκετοί επιμέρους στόχοι. Φαίνεται ότι η εκπαίδευση των παιδιών με σύνδρομο Down θα πρέπει να είναι εξατομικευμένη και να λαμβάνει υπόψη τις ιδιαιτερότητες του κάθε παιδιού.el
heal.advisorNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages100-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.