Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/761
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΛοκοβίτου, Αναστασίαel
dc.contributor.authorΝοβίνσκα, Αντωνία-Μάγιαel
dc.date.accessioned2014-07-18T07:24:05Z-
dc.date.available2014-07-18T07:24:05Z-
dc.date.issued2014-07-18-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/761-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΣχολική ετοιμότηταel
dc.subjectΛογοθεραπευτικό πρωτόκολλοel
dc.subjectΠιλοτική εφαρμογήel
dc.subjectΕλληνικός πληθυσμόςel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.titleΗ δημιουργία και η πιλοτική εφαρμογή ενός λογοθεραπευτικού πρωτοκόλλου σχολικής ετοιμότηταςel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΔιαταραχές λόγου -- Διάγνωσηel
heal.classificationΔιαταραχές επικοινωνίας -- Διάγνωσηel
heal.classificationΕτοιμότητα για το σχολείοel
heal.dateAvailable2024-01-09T00:48:55Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2014-
heal.abstractΣκοπός: Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η Πιλοτική εφαρμογή και αξιολόγηση για την Ελληνική πραγματικότητα του 9ου κεφαλαίου του βιβλίου “Assessment in Speech Language pathology 4th Edition” το οποίο πραγματεύεται την σχολική ετοιμότητα – assessment of literacy από την λογοθεραπευτική σκοπιά. Πρόκειται για μία σημαντική διαδικασία αξιολόγησης η οποία μπορεί να χορηγηθεί ατομικά αλλά και σε ομάδες. Τα πρωτότυπη διαδικασία δημιουργήθηκε από τους Shipley, MacAfee το 2009 και μπορεί να αξιολογήσει παιδιά από την προσχολική ηλικία έως το τέλος της σχολικής ηλικίας. Μεθοδολογία: Προκειμένου για την εφαρμογή και την πιλοτική μεταφορά του πρωτοκόλλου χρησιμοποιήθηκε το προσφερόμενο υλικό από το Assessment in Speech and Language Pathology 4th edition (Shipley & MacAfee, 2009), το οποίο μεταφράστηκε και προσαρμόστηκε στα ελληνικά. Οι οδηγίες χορήγησης και βαθμολογίας που περιγράφονται στο βιβλίο του πρωτότυπου, ακολουθήθηκαν. Η δοκιμασία χορηγήθηκε σε 50 παιδιά ηλικίας από 8 ετών έως 9 ετών και 11 μηνών, 25 αγόρια και 25 κορίτσια. Η συλλογή του δείγματος έγινε σε σχολεία του Δήμου Ιωαννίνων. Κατά τη διαδικασία της χορήγησης δεν παρουσιάστηκε κανένα πρόβλημα. Αποτελέσματα: Η στατιστική ανάλυση των δεδομένων έδειξε καλή γενική συνοχή των στοιχείων. Καμία στατιστικά σημαντική διαφορά δεν προέκυψε ως προς την σύγκρισης μέσων για το φύλλο. Συμπεράσματα / προτάσεις: Οι κλίμακες σε αυτή την ομάδα φαίνεται να ταιριάζουν με την Ελληνική πραγματικότητα με κάποιες προϋποθέσεις που αφορούν σε συγκεκριμένες αλλαγές του προσφερόμενου υλικού και οι οποίες προτείνονται.el
heal.abstractAim: Aim of present work was the pilot transport and evaluation for the Greek reality of 9th chapter of book “Assessment in Speech Language pathology 4th Edition” which deals with the school readiness – assessment of literacy from speech and language therapy viewpoint. It is an important process of evaluation which can be granted individually but also in teams. Original process was created by Shipley, MacAfee in 2009 and it can evaluate children from the preschool age until the end of school age. Methodology: With regard to the application and the pilot transport protocol was used the offered material from the Assessment in Speech and Language Pathology 4th edition (Shipley & MacAfee, 2009), which was translated and adapted in the Greek. The directives of issuing and grading that are described in the prototype book were applied. The ordeal was granted in children aged 8 to 9, 25 boys and 25 girls. The collection of sample became in two schools of Ioannina (Epirus-Greece). During the process of issuing were not presented any problems. Results: The statistical analysis of data, showed good general cohesion of elements. No statistically important difference resulted no matter the sex. Conclusions/proposals: The scales in this team appear to suit with the Greek reality under certain conditions that concern in concrete changes of offered material and that have been proposed.en
heal.committeeMemberNameΤαφιάδης, Διονύσηςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages87-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lgt_2014026.pdfΠτυχιακή εργασία2.15 MBAdobe PDFView/Open
lgt_2014026a.pdfΠαρουσίαση445.67 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons