Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7560
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚοσμά, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2017-10-11T10:37:13Z-
dc.date.available2017-10-11T10:37:13Z-
dc.date.issued2017-10-11-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7560-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΚριτήρια σπουδώνel
dc.subjectΕκπαίδευση και επιλογή επαγγέλματοςel
dc.subjectΠαράγοντες και εκπαιδευτικές αποφάσειςel
dc.subjectStudy criteriaen
dc.subjectTraining and choice of professionen
dc.subjectActors and educational decisionsen
dc.titleΚριτήρια επιλογής τμήματος για προπτυχιακές σπουδές.el
dc.titleSelection criteria for undergraduate education department.en
heal.typemasterThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής MAF -- Α/Α 0036el
heal.classificationΕκπαίδευση, Ανώτατη -- Ελλάδαel
heal.classificationΕπαγγελματικός προσανατολισμόςel
heal.classificationΕξέλιξη σταδιοδρομίαςel
heal.dateAvailable2024-01-06T13:18:45Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΚοσμά, Π., 2017. Κριτήρια επιλογής τμήματος για προπτυχιακές σπουδές. Μεταπτυχιακή εργασία. Πρέβεζα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.abstractΗ επιλογή τμήματος για προπτυχιακές σπουδές επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες που η βαρύτητά τους καθορίζει τελικά το ποια σχολή θα επιλέξει ο μαθητής. Οι παράγοντες αυτοί είναι ακαδημαϊκοί, προσωπικοί, οικονομικοί αλλά προερχόμενοι και από την ενημέρωση-πληροφόρηση που οι μαθητές έχουν τόσο από το άμεσο όσο και από το ευρύτερο περιβάλλον τους. Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθούν τα κριτήρια που ωθούν στην επιλογή τμήματος για προπτυχιακές σπουδές. Στόχος της είναι να διαπιστωθεί κατά πόσο οι ακαδημαϊκοί, προσωπικοί, οικονομικοί παράγοντες και η ενημέρωση των μαθητών καθορίζουν την τελική τους απόφαση για επιλογή τμήματος σπουδών. Η μέθοδος αναζήτησης και συλλογής των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με την ποσοτική έρευνα σε δείγμα 22,5% φοιτητών δύο τμημάτων του ΤΕΙ Ηπείρου και συγκεκριμένα του τμήματος Βρεφοκομίας και του τμήματος Νοσηλευτικής αλλά και σε δείγμα 18,85% δύο τμημάτων του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, του τμήματος Ιατρικής και του Παιδαγωγικού τμήματος. Το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε για την διεξαγωγή της έρευνας ήταν ερωτηματολόγιο το οποίο δόθηκε από τον επιβλέποντα καθηγητή κ. Διακομιχάλη Μιχάλη ενώ η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε ήταν η Αναλυτική Ιεραρχική Προσέγγιση (AnalyticHierarchyProcess) του T. Saaty. Στην εργασία γίνεται αναφορά στο Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, στο σκοπό της εκπαίδευσης και αναλύονται οι παράγοντες που επιδρούν στην τελική επιλογή τμήματος για προπτυχιακές σπουδές. Τα αποτελέσματα που εξήχθησαν κατέδειξαν ότι οι ακαδημαϊκοί παράγοντες συντελούν στους φοιτητές της Ιατρικής και Βρεφοκομίας να επιλέξουν τη σχολή τους ενώ οι προσωπικοί παράγοντες έχουν περισσότερο βαρύτητα για τους φοιτητές της Νοσηλευτικής και του Παιδαγωγικού τμήματος. Επίσης, οι οικονομικοί παράγοντες δεν αποτελούν το σημαντικότερο κριτήριο, παρόλο που η χώρα μας βρίσκεται την παρούσα στιγμή συγγραφής της διπλωματικής εργασίας, σε οικονομική κρίση.el
heal.abstractThe section option for undergraduate studies is influenced by several factors, the severity ultimately determines which school will select the student. These factors are academic, personal, financial, but derived from the information-information that students have both direct and in the wider environment. The aim of this thesis is to investigate the criteria that drive the selection section for undergraduate studies. Its aim is to determine whether academic, personal, economic operators and inform students determine their final decision on study section selection. The search method and the data collection was performed by a quantitative survey of 22.5% students two parts of TEI Epirus and specifically the baby nurse Department and the Nursing Department and a sample of 18.85% two parts of the University of Ioannina, Department of Medicine and the department ofEducation.The research tool used to conduct the survey was a questionnaire which was given by the supervising professor. Diakomichali Michael and the methodology used was the Analytical Hierarchical Approach (Analytic Hierarchy Process) of T. Saaty. At work refers to the Greek educational system, the purpose of education and analyzes the factors that affect the final section option for undergraduate studies. The results obtained showed that academic factors contribute to students of medicine and child carers to choose their school and personal factors have greater significance for nursing students and the Education Department. Also, the economic factors are not the most important criterion, although our country is currently writing thesis in economic crisis.en
heal.advisorNameΔιακομιχάλης, Μιχαήλel
heal.committeeMemberNameΧύτης, Ευάγγελοςel
heal.committeeMemberNameΚαραμάνης, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΣχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages91-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
dc.contributor.masterΜΠΣ: Λογιστική - Χρηματοοικονομική και Διοικητική Επιστήμηel
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kosma,P._MAF_2017.pdfΜεταπτυχιακή εργασία967.55 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons