Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7510
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚωνσταντίνου, Αναστασίαel
dc.contributor.authorΣιαμπανιά, Χριστιάναel
dc.date.accessioned2017-09-28T04:35:48Z-
dc.date.available2017-09-28T04:35:48Z-
dc.date.issued2017-09-28-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7510-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΑισθητική αγωγήel
dc.subjectΙχνογράφημαel
dc.subjectΖωγραφικήel
dc.subjectΚέντημαel
dc.titleΤα εικαστικά στην προσχολική ηλικία και ο ρόλος της βρεφονηπιοκόμουel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολική -- Προγράμματα δραστηριοτήτωνel
heal.dateAvailable2024-01-06T23:30:52Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2006-
heal.bibliographicCitationΚωνσταντίνου, Α. & Σιαμπανιά, Χρ., 2006. Τα εικαστικά στην προσχολική ηλικία και ο ρόλος της βρεφονηπιοκόμου. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΗ εργασία μας με θέμα «τα εικαστικά στην προσχολική ηλικία και ο ρόλος της βρεφονηπιοκόμου» έχει ως στόχο να αναφέρει τι περιλαμβάνει η αισθητική αγωγή, τα ερεθίσματα που αποκτά το παιδί και πως ο ρόλος της βρεφονηπιοκόμου επιδρά στην ανάπτυξη του παιδιού. Στο πρώτο κεφάλαιο τα θέματα που αναφέρονται είναι σχετικά με την αισθητική αγωγή και τα στάδια ανάπτυξης του νηπίου. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύουμε το ρόλο της βρεφονηπιοκόμου που αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στην ανάπτυξη και εξέλιξη του παιδιού. Όπως επίσης γίνεται και αναφορά στην σπουδαιότητα, στην παιδαγωγική αξία και στην σχέση της αισθητικής αγωγής με το σχολείο, καθώς και στην ψυχολογία του παιδικού σχεδίου. Στο τρίτο κεφάλαιο καταγράφονται με λεπτομέρεια τα υλικά, τα εργαλεία και τα χρώματα που είναι απαραίτητα να τα γνωρίζουν οι βρεφονηπιοκόμοι. Ακόμη αναφέραμε το τρόπο που πρέπει να είναι οργανωμένη η γωνία των εικαστικών, και την αισθητική ατμόσφαιρα της τάξης. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύουμε τις εικαστικές δραστηριότητες που πρέπει να γίνονται στα παιδιά Στο πέμπτο κεφάλαιο καλύπτεται το μεγαλύτερο μέρος της εργασίας περιγράφονται διάφορες ιδέες για εικαστικές δραστηριότητες. Για όλα αυτά υπάρχουν φωτογραφίες και σχέδια τα οποία έχουν παρθεί κατά τη διάρκεια της εξάμηνης πρακτικής μας άσκησης, όπως και διάφορες ζωγραφιές από τα παιδιά των παιδικών σταθμών.el
heal.advisorNameΜπερούκας, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages139-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons