Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7457
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαστρανεστάση, Ελευθερίαel
dc.contributor.authorΚοντογιαννοπούλου, Γεωργία - Ευγενίαel
dc.date.accessioned2017-09-18T10:42:49Z-
dc.date.available2017-09-18T10:42:49Z-
dc.date.issued2017-09-18-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7457-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΑισθητική αγωγήel
dc.subjectΕικαστική Αγωγήel
dc.subjectΜουσική Αγωγήel
dc.subjectΘεατρική Αγωγήel
dc.subjectΛογοτεχνική Αγωγήel
dc.titleΗ αισθητική αγωγή και η εφαρμογή της στα παιδιά της προσχολικής ηλικίαςel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολική -- Προγράμματα δραστηριοτήτωνel
heal.classificationΑισθητικήel
heal.dateAvailable2024-01-07T01:44:10Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2008-
heal.bibliographicCitationΜαστρανεστάση, Ε. & Κοντογιαννοπούλου, Γ.-Ε., 2008. Η αισθητική αγωγή και η εφαρμογή της σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία, προσπαθήσαμε να αποδώσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την αισθητική αγωγή με τα ειδικά προγράμματα της , που ανταποκρίνονται στη ζωτική ανάγκη του παιδιού για χαρά και ψυχαγωγία και ταυτόχρονα προσβλέπουν στην ολόπλευρη ανάπτυξή του. Χωρίσαμε την εργασία σε τρία μέρη εξ’ αιτίας της πληθώρας των πληροφοριών που είχαμε συγκεντρώσει, και να δώσουμε έτσι την δυνατότητα στον αναγνώστη να την κατανοήσει καλύτερα. Στο πρώτο μέρος, αναφέρουμε την έννοια της αισθητικής ως επιστήμης καθώς και την σημασία της για τον άνθρωπο. Εν συνεχεία ασχοληθήκαμε με την ιστορική ανασκόπησή της, την έννοια της αισθητικής αγωγής και το σκοπό της, την τέχνη και την αισθητική. Μετέπειτα έγινε αναφορά στη σχέση της αισθητικής αγωγής με την σωματική, την διανοητική, τη θρησκευτική, την ηθική και την κοινωνική αγωγή. Στο δεύτερο μέρος, αναφέρουμε τις μορφές της αισθητικής αγωγής, στο βρεφονηπιακό σταθμό. Ειδικότερα εστιάσαμε την προσοχή μας στο ιχνογράφημα- ζωγραφική, την πηλοπλαστική και την χειροτεχνία, την μουσική και τη ρυθμική αγωγή, το θεατρικό παιχνίδι, το κουκλοθέατρο και τις κούκλες, το θέατρο σκιών, τη δραματοποίηση, το παραμύθι καθώς και το ποίημα. Στο τρίτο και τελευταίο μέρος, ασχοληθήκαμε με την οργάνωση και τα απαραίτητα υλικά που θα πρέπει να διαθέτει ένα εργαστήριο εικαστικών αλλά και με τους παράγοντες που επηρεάζουν την αισθητική αγωγή του παιδιού. Συγκεκριμένα έγινε αναφορά στο ρόλο της οικογένειας, του κοινωνικού περιβάλλοντος, του βρεφονηπιακού σταθμού και του παιδαγωγού.el
heal.advisorNameΠαπασπύρος, Σπυρίδωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages106-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons