Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7456
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΦλώρου, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2017-09-18T10:40:03Z-
dc.date.available2017-09-18T10:40:03Z-
dc.date.issued2017-09-18-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7456-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΔιαταραχές συμπεριφοράςel
dc.subjectΕλλειμματική προσοχήel
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.subjectΥπερκινητικότηταel
dc.titleΓνώσεις και αντιλήψεις γονέων και εκπαιδευτικών για παιδιά με ΔΕΠΥ προσχολικής ηλικίας.el
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΔιαταραχή ελλειμματικής προσοχής με υπερκινητικότηταel
heal.dateAvailable2024-01-06T22:59:23Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2017-09-14-
heal.bibliographicCitationΦλώρου, Ε., 2017. Γνώσεις και αντιλήψεις γονέων και εκπαιδευτικών για παιδιά με ΔΕΠΥ προσχολικής ηλικίας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής.el
heal.abstractΗ Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) είναι η πιο συνηθισμένη διαταραχή της συμπεριφοράς κατά την παιδική ηλικία, παρατηρείται στο 3-7% των παιδιών σχολικής ηλικίας (APA, 2000) ή στο 1−2.9%, ανάλογα με το αν θα εφαρμοστούν τα κριτήρια του Diagnostic and Statistical Manual-IV-textrevised (DSMIV-T) ή τα αυστηρότερα κριτήρια του International Classification of Diseases (ICD-10), αντίστοιχα. Πρόκειται για μια συνήθη συμπεριφορική διαταραχή της παιδικής ηλικίας, η οποία ωστόσο παραμένει και στην ενήλικη ζωή των παιδιών με ΔΕΠΥ, όπως κατέδειξαν μακροχρόνιες μελέτες (Κουμούλα, 2012) Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να αναδείξει τις αντιλήψεις και τις γνώσεις γονέων και εκπαιδευτικών πάνω σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Διενεργήθηκε μια βιβλιογραφική ανασκόπηση σε δημοσιευμένες έρευνες και άρθρα στη βάση google scholar, καθώς και στην ιατρική βάση pubmed., με λέξεις κλειδιά ΔΕΠΥ, disorder, προσχολική ηλικία, γονείς, εκπαιδευτικοί, ADHD, attention deficit, hyperactivity disorder. Τέθηκε χρονικός περιορισμός για τα τελευταία 10 έτη και ή έρευνα βασίστηκε σε ελεύθερα άρθρα (PMC free article). Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύεται ότι το μορφωτικό επίπεδο γονέων και εκπαιδευτικών, η τοποθεσία και οι εξειδικευμένες γνώσεις των εκπαιδευτικών διαδραματίζουν καταλυτικό ρόλο στην έγκαιρη ανίχνευση και αντιμετώπιση της ασθένειας, τόσο στο σχολικό, όσο και στο οικογενειακό περιβάλλον. Ταυτόχρονα, η συνεχής επιμόρφωση γονέων και εκπαιδευτικών, η εξατομικευμένη παρέμβαση με τους εμπλεκόμενους επαγγελματίες υγείας, αποτελούν κοινή παραδοχή των επιστημόνων για αντιμετώπιση αυτών των περιστατικών, με έσχατη επιλογή την φαρμακευτική αντιμετώπιση.el
heal.advisorNameΚαινούργιου, Ελένηel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγήςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages81 σ.el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons