Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7430
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Αργυρίου, Δήμητρα | el |
dc.contributor.author | Κόφφα, Παυλίνα | el |
dc.contributor.author | Μάτη, Μαρία | el |
dc.contributor.author | Παπαδοπούλου, Αναστασία | el |
dc.date.accessioned | 2017-09-14T05:46:33Z | - |
dc.date.available | 2017-09-14T05:46:33Z | - |
dc.date.issued | 2017-09-14 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7430 | - |
dc.rights | Default License | - |
dc.subject | Προσχολική ηλικία | el |
dc.subject | Παιχνίδι | el |
dc.subject | Προσχολική αγωγή | el |
dc.subject | Ψυχική ανθεκτικότητα | el |
dc.title | Ψυχική ανθεκτικότητα στην προσχολική ηλικία και η συμβολή του παιχνιδιού στην ενίσχυσή της | el |
heal.type | bachelorThesis | el |
heal.secondaryTitle | Resilience in preschool age and the contribution og the game on its promotion | en |
heal.classification | Ψυχολογία | el |
heal.classification | Παιδική ψυχολογία | el |
heal.language | el | el |
heal.access | campus | el |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2017-09-13 | - |
heal.bibliographicCitation | Αργυρίου, Δ., κ.ά., 2017. Ψυχική ανθεκτικότητα στην προσχολική ηλικία και η συμβολή του παιχνιδιού στην ενίσχυσή της. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής. | el |
heal.abstract | Περίληψη Κατά την προσχολική ηλικία το παιδί είναι ευάλωτο και επηρεάζεται εύκολα και σε μεγάλο βαθμό από το περιβάλλον του και τις συνθήκες που επικρατούν σε αυτό. Και αυτό γιατί, οι συνθήκες αυτές μπορούν να επηρεάσουν την ψυχολογία του παιδιού είτε με θετικό είτε με αρνητικό τρόπο και αντιστοίχως να φέρουν στην επιφάνεια θετικές ή αρνητικές πτυχές του παιδιού και προβλήματα συμπεριφοράς. Ένας τρόπος πρόληψης και αντιμετώπισης των αρνητικών αυτών επιρροών, είναι μέσα από την ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας των παιδιών. Η ψυχική ανθεκτικότητα επικεντρώνεται στην ενίσχυση των προστατευτικών παραγόντων και τη μείωση των παραγόντων επικινδυνότητας που μπορούν να επιδράσουν στο παιδί. Κατά τον τρόπο αυτό, δημιουργούν ένα δίχτυ προστασίας γύρω από το παιδί, ώστε να είναι σε θέση να αντεπεξέλθει στις όποιες δυσκολίες και εμπόδια συναντήσει στη ζωή του. Στην ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας, εκτός από την οικογένεια, σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και το σχολείο και οι εκπαιδευτικοί του παιδιού, οι οποίοι αξιοποιώντας καινοτόμες μεθόδους μέσα από το παιχνίδι, μπορούν να βοηθήσουν τους μαθητές τους. | el |
heal.advisorName | Χαρίση, Αθηνά | el |
heal.committeeMemberName | Κανελλοπούλου, Έλενα | el |
heal.committeeMemberName | Νούσια, Αλεξάνδρα | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής | el |
heal.academicPublisherID | teiep | el |
heal.numberOfPages | 94 | el |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.