Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7422Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ιωαννίδου, Ελένη | el |
| dc.contributor.author | Κουκούδα, Άννα | el |
| dc.contributor.author | Μάρκο, Κατερίνα | el |
| dc.contributor.author | Παππά, Ευσταθία | el |
| dc.date.accessioned | 2017-09-13T08:52:14Z | - |
| dc.date.available | 2017-09-13T08:52:14Z | - |
| dc.date.issued | 2017-09-13 | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7422 | - |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.subject | Παιδικοί σταθμοί | el |
| dc.subject | Βρεφονηπιακοί σταθμοί | el |
| dc.subject | Διαμόρφωση χώρου | el |
| dc.title | Προδιαγραφές διαμόρφωσης χώρου σε ένα προσχολικό κέντρο | el |
| heal.type | bachelorThesis | el |
| heal.secondaryTitle | Specifications of space configuration in a preschool center | en |
| heal.classification | Εκπαίδευση, Προσχολική | el |
| heal.dateAvailable | 2024-01-07T01:51:15Z | - |
| heal.language | el | el |
| heal.access | free | el |
| heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
| heal.publicationDate | 2017-09-12 | - |
| heal.bibliographicCitation | Ιωαννίδου, Ε., κ.ά., 2017. Προδιαγραφές διαμόρφωσης χώρου σε ένα προσχολικό κέντρο. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Προσχολικής Αγωγής. | el |
| heal.abstract | Ο σχολικός χώρος, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί απλώς σαν ένα περιβάλλον που φιλοξενεί την εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά μια σημαντική παράμετρος της διαδικασίας εκπαίδευσης και μάθησης. Μαζί με τους δύο βασικούς παράγοντες, τον μαθητή και τον/την εκπαιδευτικό αποτελούν τους πυλώνες του εκπαιδευτικού συστήματος. Προκειμένου ωστόσο ο χώρος να εκπληρώσει αυτή τη λειτουργία του και να συμβάλει στη βελτίωση της μαθητικής ζωής, πρέπει να είναι καλά οργανωμένος και δομημένος. Ένα εκπαιδευτικό περιβάλλουν ειδικά όταν απευθύνεται σε μικρά παιδιά, θα πρέπει να παρουσιάζει ελκυστικότητα, ενδιαφέρον, πρακτικότητα, ασφάλεια και να καλύπτει τις δραστηριότητες που υποστηρίζουν τη σωματική, τη νοητική και την κοινωνική τους ανάπτυξη. Ο στόχος αυτός, επιτυγχάνεται, με τη δημιουργία κέντρων ενδιαφέροντος στις αίθουσες των τμημάτων, τα οποία παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των παιδιών. Η εν λόγω εργασία, λοιπόν, έχει σκοπό να αναλύσει τον «χώρο» στον οποίο λαμβάνει χώρα η εκπαίδευση. | el |
| heal.advisorName | Νούσια, Αλεξάνδρα | el |
| heal.committeeMemberName | Τζουρμανά, Ευαγγελία | el |
| heal.committeeMemberName | Παππά, Αικατερίνη | el |
| heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Προσχολικής Αγωγής | el |
| heal.academicPublisherID | teiep | el |
| heal.numberOfPages | 66 | el |
| heal.fullTextAvailability | false | - |
| Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου | |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License