Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7417
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαμπούρη, Βαρβάραel
dc.date.accessioned2017-09-11T12:39:07Z-
dc.date.available2017-09-11T12:39:07Z-
dc.date.issued2017-09-11-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7417-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΑισθητική αγωγήel
dc.subjectΖωγραφικήel
dc.subjectΠαιδικό ιχνογράφημαel
dc.titleΚαθημερινές δραστηριότητες μέσω αισθητικής αγωγήςel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολική -- Προγράμματα δραστηριοτήτωνel
heal.dateAvailable2024-01-06T23:28:03Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2007-
heal.bibliographicCitationΚαμπούρη, Β., 2007. Καθημερινές δραστηριότητες μέσω αισθητικής αγωγής. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΣτα παρακάτω κεφάλαια θα γίνει αναφορά για την αισθητική αγωγή και για τη σημασία της που έχει για την αγωγή του νηπίου. Όπως θα δούμε παρακάτω η αισθητική αγωγή αποτελεί μια όψη της αγωγής, που σύμφωνα με τον Τρούλη, σκοπεύει στην αισθητική ανάπτυξη του ατόμου. Σε καμιά, όμως, περίπτωση δεν πρέπει να την συγχέουμε με την καλλιτεχνική αγωγή. Θα αναφέρουμε, επίσης, και δυο μορφές της που είναι η ζωγραφική και το παιδικό ιχνογράφημα ή το σχέδιο. Στο πρώτο κεφάλαιο, επομένως θα αναφερθούμε στην αισθητική αγωγή και ότι αφορά γύρω από αυτήν. Θα εστιάσουμε την προσοχή μας στην έννοια της αισθητικής, στο αντικείμενο της, στην έννοια της αισθητικής αγωγής, στους σκοπούς και στους παράγοντες της αισθητικής αγωγής. Εδώ θα πρέπει να πούμε ότι η αισθητική έχει διάφορους ορισμούς που θα τους αναφέρουμε παρακάτω. Επίσης θα αναφερθούμε στην αισθητική αγωγή του νηπίου, στην έννοια του ωραίου, στην χρησιμότητα της αισθητικής για τον άνθρωπο και τέλος θα αναφέρουμε την σχέση που υπάρχει ανάμεσα στην αισθητική αγωγή και τις άλλες όψεις της αγωγής. Στο δεύτερο κεφάλαιο, θα επικεντρωθούμε στην ζωγραφική. Θα αναφέρουμε ποιος είναι ο σκοπός και ποιοι οι στόχοι της. Επίσης θα εστιάσουμε την προσοχή μας στο ρόλο του παιδαγωγού και στη συνέχεια θα παρουσιάσουμε διάφορες δραστηριότητες της ζωγραφικής με διάφορα υλικά και θα αναφέρουμε, επίσης, το σκοπό αυτών των δραστηριοτήτων για το παιδί. Τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο θα γίνει παρουσίαση για το παιδικό ιχνογράφημα. Στην αρχή θα κάνουμε μια γενική θεώρηση του ιχνογραφήματος και στη συνέχεια θα επικεντρωθούμε στη πολυεδρική αξία που έχει το παιδικό ιχνογράφημα και το παιδαγωγικό σκοπό του. Στην αρχή θα αναφέρουμε, επίσης, την σημασία που έχει η ηδονή της κίνησης και η ηδονή της καταγραφής για το παιδικό ιχνογράφημα ή αλλιώς για το σχέδιο. Έχει μεγάλη σημασία να αναφέρουμε την εξέλιξη του παιδικού ιχνογραφήματος και συνεπώς τα στάδια του, τα οποία είναι δύο: το μουντζουρογράφημα και το στάδιο του αποτυχημένου ρεαλισμού. Θα γίνει αναφορά για τα ανθρωπάκια και ότι αφορά για την μουντζούρα, δηλαδή το πέρασμα από την κίνηση στο ίχνος. Τέλος, είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι το σχέδιο αποτελεί έκφραση της προσωπικότητας του παιδιού, γι’ αυτό θα γίνει μια μικρή αναφορά για να δούμε πως το ιχνογράφημα επιδρά στη προσωπικότητα του παιδιού.el
heal.advisorNameΜπερούκας, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages82el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons