Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7409
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαντελίδου, Καλλιόπηel
dc.date.accessioned2017-09-11T12:21:36Z-
dc.date.available2017-09-11T12:21:36Z-
dc.date.issued2017-09-11-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7409-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΧειροτεχνίαel
dc.subjectΑισθητική αγωγήel
dc.subjectΓλυπτικήel
dc.subjectΖωγραφικήel
dc.titleΧειροτεχνικές εργασίες στην προσχολική ηλικίαel
heal.typebachelorThesisel
heal.classificationΕκπαίδευση, Προσχολική -- Προγράμματα δραστηριοτήτωνel
heal.dateAvailable2024-01-06T23:30:04Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2008-
heal.bibliographicCitationΠαντελίδου, Κ., 2008. Χειροτεχνικές εργασίες στην προσχολική ηλικία. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΑυτή η εργασία έχει θέμα τη χειροτεχνία. Η χειροτεχνία είναι μια μορφή της αισθητικής αγωγής. Έτσι το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται αναλυτικά η έννοια της αισθητικής αγωγής και η σημασία της για την αγωγή του παιδιού, καθώς και η χρησιμότητα της αισθητικής. Στο ίδιο κεφάλαιο αναφέρονται τα μέσα, οι μορφές, τα υλικά και τα εργαλεία της αισθητικής αγωγής, καθώς και ο σκοπός της αισθητικής αγωγής για το παιδί και το σύγχρονο σχολείο. Στο τέλος του κεφαλαίου επισημαίνονται η καλλιτεχνική έκφραση του παιδιού και η σημασία των εικαστικών δραστηριοτήτων για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι παράγοντες που συμβάλλουν στην αισθητική αγωγή του ατόμου. Αυτοί είναι η οικογένεια , το σχολείο, ο δάσκαλος και η κοινωνία. Στο κεφάλαιο αυτό περιγράφονται οι τρόποι που αυτοί οι παράγοντες συμμετέχουν στην κατανόηση της αισθητικής αγωγής. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται η έννοια της χειροτεχνίας και η σημασία των πλαστικών και χειροτεχνικών εργασιών για την ανάπτυξη του ανθρώπου. Συνάμα παρουσιάζονται τα είδη της χειροτεχνίας με αναλυτικές περιγραφές για το καθένα ξεχωριστά (υφαντική, κολλητική, πλαστική, τύπωμα, ραπτική, γλυπτική, ζωγραφική, ιχνογραφία, κατασκευές κούκλας κουκλοθέατρου και μάσκας) , τα μέσα και οι τεχνικές για τις χειροτεχνικές εργασίες, η συμβολή τους στην κατανόηση εννοιών καθώς και οι σκοποί των χειροτεχνικών και πλαστικών εργασιών. Κλείνοντας το κεφάλαιο αναφέρονται οι εισηγητές των χειροτεχνικών εργασιών (Froebel και Montessori) . Στο τέταρτο κεφάλαιο παρατίθεται ο ρόλος της παιδαγωγού προσχολικής ηλικίας και η εκτίμηση των χειροτεχνικών εργασιών από αυτήν. Στο τέλος της εργασίας παρουσιάζονται εικόνες από χειροτεχνικές δραστηριότητες που έλαβαν μέρος στο παιδικό σταθμό, όπου πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση.el
heal.advisorNameΜπερούκας, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiepel
heal.numberOfPages80el
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons