Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7372
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒογανάτση, Άνναel
dc.date.accessioned2017-09-05T09:05:11Z-
dc.date.available2017-09-05T09:05:11Z-
dc.date.issued2017-09-05-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7372-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.subjectΚινητικό παιχνίδιel
dc.subjectΚινητική αγωγήel
dc.subjectΜουσικήel
dc.subjectΧορόςel
dc.titleΗ αγωγή της κίνησης μέσω της σωματικής υπόστασης του παιδιού προσχολικής ηλικίαςel
heal.typebachelorThesis-
heal.generalDescriptionΤμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.classificationΠροσχολική εκπαίδευσηel
heal.dateAvailable2024-01-07T00:44:33Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2006-
heal.bibliographicCitationΒογανάτση, Α., 2006. Η αγωγή της κίνησης μέσω της σωματικής υπόστασης του παιδιού προσχολικής ηλικίας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας.el
heal.abstractΗ εργασία αυτή πραγματεύεται την αξία της κινητικής αγωγής κατά την προσχολική ηλικία καθώς και πως μπορεί αυτή να συμβάλλει στην μάθηση. Το σώμα παρεμβαίνοντας ως εκφραστής των ψυχικών και πνευματικών λειτουργιών, θα αποτελέσει το μέσο για την εφαρμογή της αγωγής. Μέσω των κινητικών δεξιοτήτων που θα αποκτηθούν και με τη συμβολή της ψυχοκινητικής που αξιοποιεί το κύριο χαρακτηριστικό της που είναι η ελεύθερη δραστηριότητα, το παιδί απελευθερώνεται, διευκολύνοντας έτσι τη μάθηση που προκύπτει από και μέσω του σώματός του, καθώς και τη καλλιέργεια της προσωπικότητας και αυτοέκφρασης. Η μουσική με κύριο χαρακτηριστικό της το ρυθμό, θα βρει άμεση εφαρμογή στην κινητική και ρυθμική αγωγή και μαζί με το λόγο και τη κίνηση, θα αποτελέσει το τρίπτυχο της ανθρώπινης έκφρασης. Οι συγκλίνουσες τάσεις μουσικής και κίνησης θα αναδειχθούν μέσα από τους στόχους της ρυθμικής. Η γλώσσα και η μουσική με τους φωνητικούς σχηματισμούς θα αποτελέσουν ένα τρόπο έκφρασης κατά τη προσχολική ηλικία. Αργότερα λόγος και μουσική θα ενωθούν αρμονικά μέσα από το τραγούδι συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της ρυθμικής αντίληψης και προκαλώντας μέσα από το παιγνίδι τις κινητικές αντιδράσεις του παιδιού, όπως ο χορός και ο αυτοσχεδιασμός. Η/ο βρεφονηπιοκόμος κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας καλείται να διαδραματίσει τον υποστηρικτικό και ενισχυτικό ρόλο που της/τ ου αναλογεί καθώς η παρουσία της/του κρίνεται απαραίτητη. Οι προτεινόμενες εφαρμογές που έχουν εφαρμοσθεί είναι μια καλή αρχή για να εξοικειωθούν παιδιά και παιδαγωγοί με τις έννοιες της σωματικότητας, της κίνησης, της ρυθμικής, της μουσικής, του λόγου, του τραγουδιού καθώς και του χορού-αυτοσχεδιασμού. Ωστόσο αυτές οι ασκήσεις είναι απλά ένας οδηγός και όχι εγχειρίδιο παιδικής δράσης. Ας μην ξεχνάμε πως το ανθρώπινο δυναμικό είναι απρόβλεπτο!el
heal.advisorNameΤζούλη, Μαρίναel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages172-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons