Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7357Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Καλοκαίρη, Ηράκλεια | el |
| dc.date.accessioned | 2017-09-01T09:55:28Z | - |
| dc.date.available | 2017-09-01T09:55:28Z | - |
| dc.date.issued | 2017-09-01 | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7357 | - |
| dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
| dc.subject | Παιδικός σταθμός | el |
| dc.subject | Προσχολική αγωγή | el |
| dc.subject | Συμπεριφορά νηπίου | el |
| dc.subject | Προσαρμογή νηπίου | el |
| dc.title | Ο παιδικός σταθμός ως «ψυχοπαιδαγωγικό» διάμεσο ελέγχου της προσαρμογής, συμπεριφοράς και μάθησης του νηπίου | el |
| heal.type | bachelorThesis | el |
| heal.generalDescription | Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
| heal.classification | Εκπαίδευση, Προσχολική | el |
| heal.dateAvailable | 2024-01-07T00:07:02Z | - |
| heal.language | el | el |
| heal.access | free | el |
| heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
| heal.publicationDate | 2006 | - |
| heal.bibliographicCitation | Καλοκαίρι, Η., 2006. Ο παιδικός σταθμός ως «ψυχοπαιδαγωγικό» διάμεσο ελέγχου της προσαρμογής, συμπεριφοράς και μάθησης του νηπίου. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
| heal.abstract | Κύριο αντικείμενο της παρούσας εργασίας, αποτελεί η προσέγγιση του ρόλου του Παιδικού Σταθμού ως «ψυχοπαιδαγωγικό» διάμεσο ελέγχου της προσαρμογής, συμπεριφοράς και μάθησης του νηπίου. Θεωρήθηκε σκόπιμο να παρουσιασθούν αναλυτικά: α) οι παιδαγωγικές αρχές και οι μέθοδοι που εφαρμόζονται κατά την άσκηση προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης, β) η οργάνωση και η λειτουργία του Παιδικού σταθμού και, γ) τα Αναλυτικά προγράμματα και οι δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα, κατά την προσχολική αγωγή. Αναγνωρίζοντας την αξία και τη σπουδαιότητα της προσωπικότητας του νηπίου, του ρόλου της οικογένειας και της βρεφονηπιοκόμου στην αγωγή του, η παρούσα εργασία ολοκληρώνεται με την ανάδειξη του ρόλου του κάθε φορέα στη διαχείριση και στον έλεγχο της προσαρμογής, της μάθησης και της συμπεριφοράς του νηπίου, στο πλαίσιο άσκησης της προσχολικής αγωγής. | el |
| heal.advisorName | Ζακοπούλου, Βικτωρία | el |
| heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
| heal.academicPublisherID | teiep | el |
| heal.numberOfPages | 246 | el |
| heal.fullTextAvailability | false | - |
| Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου | |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License