Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7321
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒλάχου, Ελπίδαel
dc.contributor.authorΚοντογιάννης, Πέτροςel
dc.date.accessioned2017-08-30T09:09:01Z-
dc.date.available2017-08-30T09:09:01Z-
dc.date.issued2017-08-30-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7321-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΔυσλεξίαel
dc.subjectΔιάγνωσηel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.titleΠρώιμη ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών σε πολυμεσικό περιβάλλον.el
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΛογοθεραπείαel
heal.dateAvailable2024-01-09T01:49:32Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2017-
heal.bibliographicCitationΒλάχου, Ελ. & Κοντογιάννης, Π., 2017. Πρώιμη ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών σε πολυμεσικό περιβάλλον. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΣτις μέρες μας η εκπαιδευτική τεχνολογία προσφέρει μια πληθώρα μέσων, με τους υπολογιστές -και κυρίως τις φορητές συσκευές- να κατέχουν σημαντική θέση. Βέβαια στη χώρα μας, η εισαγωγή τους και η χρήση τους στην ειδική αγωγή βρίσκεται ακόμη σε πρώιμα στάδια. Επομένως, πιστεύουμε ότι ο χώρος προσφέρεται για την διερεύνηση των δυνατοτήτων συμβολής της πληροφορικής για τη διάγνωση ή τη θεραπεία παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες. Η παρούσα εργασία αφορά τη κατασκευή ενός λογισμικού αξιολόγησης μαθησιακών δυσκολιών στην προσχολική ηλικία βασισμένο στο τεστ της κα Ζακοπούλου «Πρώιμη Ανίχνευση Δυσλεξίας». Γνωρίζοντας την ευχαρίστηση που αντλούν τα παιδιά κατά την ενασχόλησή τους με τις νέες τεχνολογίες (Η/Υ, tablet), δημιουργήσαμε ένα ευχάριστο περιβάλλον αξιολόγησης. Σκοπός, επομένως, της εργασίας είναι η μελέτη, η σχεδίαση και η ανάπτυξη μιας σειράς δοκιμασιών αξιολόγησης, όπου παρέχεται η δυνατότητα να διαγνωστούν υπόνοιες, ενδείξεις και τάσεις για κατοπινή εμφάνιση δυσλεξίας. Η εργασία αυτή χωρίζεται σε δύο μέρη: το πρώτο μέρος είναι θεωρητικό και αναφέρεται στις μαθησιακές δυσκολίες, τα είδη της δυσλεξία, την διάγνωση και αξιολόγηση κ.α., το δεύτερο μέρος αφορά τη δημιουργία του λογισμικού, τη δομή του, το περιβάλλον διεπαφής, τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, της δοκιμασίες του και τη φόρμα βαθμολόγησης. Έτσι έχοντας στα χέρια μας ένα εύχρηστο εργαλείο αξιολόγησης, μπορούμε να παρατηρήσουμε και να καταγράψουμε τους κυριότερους παράγοντες συσχέτισης με τη δυσλεξία κατά την προσχολική ηλικία, μιας και η πρώιμη ανίχνευση τυχόν Μαθησιακών Δυσκολιών είναι υψίστης σημασίας για το μέλλον των παιδιών. Με αυτόν τον τρόπο παρέχεται η δυνατότητα για τη δημιουργία παρεμβατικών προγραμμάτων εγκαίρως και για την ψυχολογική στήριξη των παιδιών που αντιμετωπίζουν Μαθησιακές Δυσκολίες και των οικογενειών τους.el
heal.abstractNowadays, educational technology offers a wealth of media, with computers - and most importantly mobile devices - in a significant position. In Greece, their introduction and use in special education is still at an early stage. Therefore, we believe that this area is offered to explore the possibilities of computing the assessment or treatment of children with learning disabilities. This thesis concerns a software about learning disabilities assessment in pre-school age based on Mrs. Zakopoulou's test «Πρώιμη Ανίχνευση Δυσλεξίας». As we know, the pleasure that children get when they engage with new technologies (PCs, tablets), we have created a delightful environment for assessment. The purpose of this thesis is study, design and development of a series of evaluation tests, where it is possible to diagnose suspicions, indications and trends for subsequent dyslexia. This thesis consists of two parts: the first part is theoretical and refers to learning difficulties, types of dyslexia, diagnosis and evaluation etc. The second part is about the software, its structure, the interface environment, its technical characteristics, its tests and the scoring form. By having an easy-to-use assessment tool in hand, we can observe and record the main factors associated with dyslexia at pre-school age, because the early detection of Learning Disabilities is very important for the children’s future. In this way, therapists have the opportunity to develop the best possible therapy program, as early as possible, and provide psychological support for them and their families.en
heal.advisorNameΤόκη, Ευγενίαel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages181-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vlachou, E._SLT_2017.pdfΠτυχιακή εργασία3.59 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons