Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/730
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓιαννούρη, Ηλιάναel
dc.contributor.authorΛάζογλου, Ελένη - Χριστίναel
dc.date.accessioned2014-07-17T07:49:52Z-
dc.date.available2014-07-17T07:49:52Z-
dc.date.issued2014-07-17-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/730-
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectΕιδική αναπτυξιακή δυσλεξίαel
dc.subjectΣχολική ηλικίαel
dc.subjectΠιλοτική εφαρμογήel
dc.titleΜέθοδος διάγνωσης του Συνδρόμου της Ειδικής Αναπτυξιακής Δυσλεξίας (Σ.Ε.Α.Δ) στη σχολική ηλικία – πιλοτική εφαρμογήel
heal.typebachelorThesis-
heal.classificationΔυσλεξίαel
heal.classificationΕιδική γλωσσική διαταραχή στα παιδιάel
heal.classificationΑναγνωστική δυσκολίαel
heal.dateAvailable2024-01-09T00:20:24Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΤ.Ε.Ι. Ηπείρουel
heal.publicationDate2012-
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος γίνεται μια θεωρητική προσέγγιση του Συνδρόμου Ειδικής Αναπτυξιακής Δυσλεξίας. Στο δεύτερο μέρος που είναι και το πιο ενδιαφέρον περιλαμβάνεται μια ερευνητική μελέτη. Σκοπός της παρούσας πιλοτικής έρευνας - μελέτης είναι η μέθοδος διάγνωσης του Συνδρόμου Ειδικής Αναπτυξιακής Δυσλεξίας και η συγκριτική μελέτη ανάμεσα σε δύο τάξεις του Δημοτικού. Η μελέτη έγινε βασιζόμενη σε ένα τεστ. Το τεστ απαρτίζεται από πέντε τομείς. Οι τομείς είναι: 1) Φωνηματο-γραφημική Αντιστοιχία, 2) Μνήμη Ακολουθιών, 3) Ανάγνωση, 4) Γραφή – Ορθογραφημένη Γραφή και 5) Γραμματική. Το τεστ χορηγήθηκε και μελετήθηκαν 17 παιδιά της Γ΄ και Δ΄ Δημοτικού, στο 94ο Δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης και στο 4ο Δημοτικό σχολείο Ιλίου Αττικής. Από τα παιδιά της Γ΄ Δημοτικού τα 3 παιδιά ήταν αγόρια και τα 5 κορίτσια. Από τα παιδιά της Δ΄ Δημοτικού τα 4 ήταν αγόρια και τα 5 κορίτσια. Τα παιδιά ήταν ηλικίας 8 έως 10. Το διάστημα που χρειάστηκε για να χορηγηθεί το τεστ ήταν ένας μήνας αντιστοίχως. Από τις στατιστικές αναλύσεις που έγιναν πρόεκυψε ότι οι μαθητές της Δ΄ τάξης είχαν καλύτερη επίδοση σε όλους τους τομείς σε σχέση με του μαθητές της Γ΄ τάξης. Επίσης, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα κορίτσια είχαν καλύτερη επίδοση στους 4 από τους 5 τομείς του τεστ, από τα αγόρια.el
heal.abstractThis dissertation consists of two parts. In the first part, there is a theoretical approach to the Special Developmental Dyslexia Syndrome while in the second part, which is the more interesting, refers to a research study. The purpose of this pilot research-study is to examine a method of diagnosis of the Special Developmental Dyslexia Syndrome and a comparative study of pupils of two forms of Elementary School. The study is based on a test. The test consists of five sections: These sections are: 1) Dictation, 2) Sequential Memory, 3) Reading, 4) Writing and Spelling, 5) Grammar. The test was handed out to 17 pupils of 3rd and 4th forms of 94th and 4th Elementary Schools of Thessaloniki and Ilion of Attica respectively. Of the pupils of 3rd form, 3 were male and 5 female. Of the pupils of 4th form, 4 were male and 5 female. The pupils were 8 to 10 years of age. The duration of the test was one month for each group of study. From the statistical analyses it was inferred that pupils of 4th form performed better in all sections of the test in comparison with pupils of 3rd form. In addition, the results showed that female pupils performed better than male pupils in four of the five sections of the test.en
heal.advisorNameΚολοτούρα, Ιλιάναel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages159-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
lgt_2012118.pdfΠτυχιακή εργασία4.34 MBAdobe PDFView/Open
lgt_2012118a.pdfΠαρουσίαση252.34 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons