Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7307
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Καψάλη, Αγγελική | el |
dc.contributor.author | Τάτση, Ειρήνη | el |
dc.date.accessioned | 2017-08-30T06:26:37Z | - |
dc.date.available | 2017-08-30T06:26:37Z | - |
dc.date.issued | 2017-08-30 | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/teiep/7307 | - |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | Ηλεκτρονικοί υπολογιστές | el |
dc.subject | Διαδίκτυο | el |
dc.subject | Προσχολική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Γλωσσική ανάπτυξη | el |
dc.subject | Νοητική ανάπτυξη | el |
dc.title | Ο ρόλος του ηλεκτρονικού υπολογιστή στη διαπαιδαγώγηση και ψυχαγωγία των παιδιών προσχολικής ηλικίας | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.generalDescription | Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
heal.classification | Εκπαίδευση, Προσχολική | el |
heal.dateAvailable | 2024-01-07T00:20:25Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου | el |
heal.publicationDate | 2006 | - |
heal.bibliographicCitation | Καψάλη, Α. & Τάτση, Ε., 2006. Ο ρόλος του ηλεκτρονικού υπολογιστή στη διαπαιδαγώγηση και ψυχαγωγία των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα: Τ.Ε.Ι. Ηπείρου. Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας. Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. | el |
heal.abstract | Το θέμα της παρούσας πτυχιακής, είναι ο ρόλος του ηλεκτρονικού υπολογιστή στην διαπαιδαγώγηση και ψυχαγωγία των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Η επιλογή του συγκεκριμένου θέματος, έγινε με αφορμή το γεγονός της εξέλιξης των νέων τεχνολογιών σε όλους τους τομείς της εκπαίδευσης και πιο συγκεκριμένα της εισαγωγής του ηλεκτρονικού υπολογιστή στην προσχολική. Η προσχολική ηλικία είναι μια κρίσιμη και ουσιαστική περίοδος για την ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού. Επομένως η χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή από τα παιδιά της ηλικίας αυτής μας ώθησε να ασχοληθούμε με το θέμα αυτό. Σε ολόκληρο το μέρος της εργασίας έγινε μια θεωρητική προσέγγιση του θέματος και καταλήξαμε στο συμπέρασμα, ότι οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές είναι καλό να υπάρχουν και να χρησιμοποιούνται στις προσχολικές τάξεις. Τα μικρά παιδιά μέσα από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή μπορούν να εμπλουτίσουν τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις τους και να μάθουν με έναν άλλον τρόπο, ο οποίος κινεί ιδιαίτερα το ενδιαφέρον τους. | el |
heal.advisorName | Τάτση, Αρετή | el |
heal.academicPublisher | Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 93 | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License